............................................................................................................................................................................................................................
A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z |
А | Б | В | Г | Д | Ж | З | И | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ю | Я |
............................................................................................................................................................................................................................
SRL „Peter”, Sankt Petersburg
Publicații ale autorilor în alte reviste/culegeri ale manifestărilor științifice | 0/0 |
Dinamica articolelor pe ani / CZU / DOI 1 | |
Dinamica publicării și indexării în IBN | |
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |
Autori unici pe ani | |
Numărul de articole descărcate pe ani | |
Numărul de articole accesate pe ani | |
Colaborarea cu organizaţii din alte ţări | |
Identificatori | , , 1 Scopus Author ID (100%) |
H-index autori |
Publicaţii peste hotare - 1.
- 6. Publicații la manifestări științifice de peste hotare
- 6.3.Alte publicații la manifestări științifice de peste hotare - 1
2021 - 1 |
Development of methodology for assessing effectiveness of online store promotion tools |
Skhvediani Angi , Plotnikov Alexander , Ivanov Alexey , Shargu Lilia |
Global Challenges of Digital Transformation of Markets |
2021. New York, Statele Unite. Nova Science Publishers, Inc.. 533-548. |
Disponibil online 26 October, 2021. Descarcări-33. Vizualizări-571 |