............................................................................................................................................................................................................................
A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z |
А | Б | В | Г | Д | Ж | З | И | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ю | Я |
............................................................................................................................................................................................................................
Университет экономики и управления, Симферополь
Cuvinte-cheie (3): формирование сочетания средств стимулирования продаж. (1), формирование системы стимулирования продаж (1), методология (1)
Publicații ale autorilor în alte reviste/culegeri ale manifestărilor științifice | 0/0 |
Dinamica articolelor pe ani / CZU / DOI 1 | |
Dinamica publicării și indexării în IBN | |
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |
Autori unici pe ani | |
Numărul de articole descărcate pe ani | |
Numărul de articole accesate pe ani | |
Colaborarea cu organizaţii din alte ţări | |
Identificatori | , , |
H-index autori |
Publicaţii la conferinţe din RM - 1.
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 1
2013 - 1 |
Методология формирования системы стимулирования продаж на предприятиях розничной торговли |
Лебидь Дарья |
Strategii şi politici de management în economia contemporană |
Ediţia 2. 2013. Chişinău. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 231-236. |
Disponibil online 23 March, 2021. Descarcări-1. Vizualizări-280 |