Google Scholar ID
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 3
Consumatorul – riscul de confuzie şi asociere |
Capbătut Victoria , Gangan Andrei |
Universitatea Tehnică a Moldovei |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-310-3. |
Disponibil online 2 July, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-145 |
Cultura – ca factor ce determină consumul |
Gangan Andrei |
Universitatea Tehnică a Moldovei |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-310-3. |
Disponibil online 2 July, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-124 |
Necesitatea implimentării principiilor marketingului strategic în Republica Moldova |
Gangan Andrei |
Universitatea Tehnică a Moldovei |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M. |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-249-6. |
Disponibil online 2 June, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-183 |