Cuvinte-cheie (43): clasă eterogenă (1), Limba străină franceză - FLE (1), heterogeneous classroom (1)
Dinamica numărului de publicaţii pe ani | |||
Dinamica articolelor pe ani | |||
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |||
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |||
Colaborarea autorului | |||
Dinamica descărcărilor pe ani | |||
Proiecte | (1) |
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 3
- 3.1.5.Articole în reviste științifice din RM (până în 2009) - 5
- 4. Articole în reviste de peste hotare
- 4.3.Articole în alte reviste științifice de peste hotare - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 8
Enseignement interactif, conditions indispensable de former l'autonomie langagière des apprenants |
Solcan Angela |
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice |
Ediția 5. 2019. Balti, Republic of Moldova. ISBN 978-9975-3316-6-1. |
Disponibil online 6 June, 2021. Descarcări-8. Vizualizări-401 |