Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1412 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 13:42 |
SM ISO690:2012 DARAWSHE, Ikhlam. The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation . In: Artă şi Educaţie Artistică , 2014, nr. 1(23), pp. 121-123. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 1(23) / 2014 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
Pag. 121-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Personalitatea profesorului reprezintă unul dintre factorii de bază ce influen-ţează motivaţia de învăţare a elevilor. Articolul de față prezintă un studiu asupra paradigme-lor relaţionale dintre profesori şi elevi, care generează sporirea motivaţiei şi, respectiv, eficienţei şcolare. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, relaţie profesor-elev, paradigme relaționale, bariere de învă-ţare, eficiență școlară etc. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation "> <meta name="citation_author" content="Darawshe Ikhlam"> <meta name="citation_publication_date" content="2014/04/17"> <meta name="citation_journal_title" content="Artă şi Educaţie Artistică "> <meta name="citation_volume" content="23"> <meta name="citation_issue" content="1"> <meta name="citation_firstpage" content="121"> <meta name="citation_lastpage" content="123"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/121_123_The%20role%20of%20teacher_student%20relationship%20in%20the%20development%20of%20academic%20motivation.pdf">