The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1414 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-13 13:42
SM ISO690:2012
DARAWSHE, Ikhlam. The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation . In: Artă şi Educaţie Artistică , 2014, nr. 1(23), pp. 121-123. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 1(23) / 2014 / ISSN 1857-0445

The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation

Pag. 121-123

Darawshe Ikhlam
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 22 octombrie 2015


Rezumat

Personalitatea profesorului reprezintă unul dintre factorii de bază ce influen-ţează motivaţia de învăţare a elevilor. Articolul de față prezintă un studiu asupra paradigme-lor relaţionale dintre profesori şi elevi, care generează sporirea motivaţiei şi, respectiv, eficienţei şcolare.

Cuvinte-cheie
motivaţie, relaţie profesor-elev,

paradigme relaționale, bariere de învă-ţare, eficiență școlară etc.

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Darawshe, I.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation </title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2014</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0445</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>motivaţie</subject>
<subject>relaţie profesor-elev</subject>
<subject>paradigme relaționale</subject>
<subject>bariere de învă-ţare</subject>
<subject>eficiență școlară etc.</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2014-04-17</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Personalitatea profesorului reprezintă unul dintre factorii de bază ce influen-ţează motivaţia de învăţare a elevilor. Articolul de față prezintă un studiu asupra paradigme-lor relaţionale dintre profesori şi elevi, care generează sporirea motivaţiei şi, respectiv, eficienţei şcolare.</description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>