Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1414 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 13:42 |
SM ISO690:2012 DARAWSHE, Ikhlam. The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation . In: Artă şi Educaţie Artistică , 2014, nr. 1(23), pp. 121-123. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 1(23) / 2014 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
Pag. 121-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Personalitatea profesorului reprezintă unul dintre factorii de bază ce influen-ţează motivaţia de învăţare a elevilor. Articolul de față prezintă un studiu asupra paradigme-lor relaţionale dintre profesori şi elevi, care generează sporirea motivaţiei şi, respectiv, eficienţei şcolare. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, relaţie profesor-elev, paradigme relaționale, bariere de învă-ţare, eficiență școlară etc. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Darawshe, I.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2014</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0445</relatedIdentifier> <subjects> <subject>motivaţie</subject> <subject>relaţie profesor-elev</subject> <subject>paradigme relaționale</subject> <subject>bariere de învă-ţare</subject> <subject>eficiență școlară etc.</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2014-04-17</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Personalitatea profesorului reprezintă unul dintre factorii de bază ce influen-ţează motivaţia de învăţare a elevilor. Articolul de față prezintă un studiu asupra paradigme-lor relaţionale dintre profesori şi elevi, care generează sporirea motivaţiei şi, respectiv, eficienţei şcolare.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>