The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1413 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-13 13:42
SM ISO690:2012
DARAWSHE, Ikhlam. The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation . In: Artă şi Educaţie Artistică , 2014, nr. 1(23), pp. 121-123. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 1(23) / 2014 / ISSN 1857-0445

The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation

Pag. 121-123

Darawshe Ikhlam
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 22 octombrie 2015


Rezumat

Personalitatea profesorului reprezintă unul dintre factorii de bază ce influen-ţează motivaţia de învăţare a elevilor. Articolul de față prezintă un studiu asupra paradigme-lor relaţionale dintre profesori şi elevi, care generează sporirea motivaţiei şi, respectiv, eficienţei şcolare.

Cuvinte-cheie
motivaţie, relaţie profesor-elev,

paradigme relaționale, bariere de învă-ţare, eficiență școlară etc.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Darawshe, I.</dc:creator>
<dc:date>2014-04-17</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Personalitatea profesorului reprezintă unul dintre factorii de bază ce influen-ţează motivaţia de învăţare a elevilor. Articolul de față prezintă un studiu asupra paradigme-lor relaţionale dintre profesori şi elevi, care generează sporirea motivaţiei şi, respectiv, eficienţei şcolare.</dc:description>
<dc:source>Artă şi Educaţie Artistică  23 (1) 121-123</dc:source>
<dc:subject>motivaţie</dc:subject>
<dc:subject>relaţie profesor-elev</dc:subject>
<dc:subject>paradigme relaționale</dc:subject>
<dc:subject>bariere de învă-ţare</dc:subject>
<dc:subject>eficiență școlară etc.</dc:subject>
<dc:title>The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation </dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>