Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1413 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 13:42 |
SM ISO690:2012 DARAWSHE, Ikhlam. The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation . In: Artă şi Educaţie Artistică , 2014, nr. 1(23), pp. 121-123. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 1(23) / 2014 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
Pag. 121-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Personalitatea profesorului reprezintă unul dintre factorii de bază ce influen-ţează motivaţia de învăţare a elevilor. Articolul de față prezintă un studiu asupra paradigme-lor relaţionale dintre profesori şi elevi, care generează sporirea motivaţiei şi, respectiv, eficienţei şcolare. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, relaţie profesor-elev, paradigme relaționale, bariere de învă-ţare, eficiență școlară etc. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Darawshe, I.</dc:creator> <dc:date>2014-04-17</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Personalitatea profesorului reprezintă unul dintre factorii de bază ce influen-ţează motivaţia de învăţare a elevilor. Articolul de față prezintă un studiu asupra paradigme-lor relaţionale dintre profesori şi elevi, care generează sporirea motivaţiei şi, respectiv, eficienţei şcolare.</dc:description> <dc:source>Artă şi Educaţie Artistică 23 (1) 121-123</dc:source> <dc:subject>motivaţie</dc:subject> <dc:subject>relaţie profesor-elev</dc:subject> <dc:subject>paradigme relaționale</dc:subject> <dc:subject>bariere de învă-ţare</dc:subject> <dc:subject>eficiență școlară etc.</dc:subject> <dc:title>The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>