Tipuri de cunoaștere aplicată în procesul interpretării/studiului creației muzicale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
901 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-18 14:51
SM ISO690:2012
GRANEŢKAIA, Lilia. Tipuri de cunoaștere aplicată în procesul interpretării/studiului creației muzicale . In: Artă şi Educaţie Artistică , 2014, nr. 1(23), pp. 47-50. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 1(23) / 2014 / ISSN 1857-0445

Tipuri de cunoaștere aplicată în procesul interpretării/studiului creației muzicale

Pag. 47-50

Graneţkaia Lilia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 22 octombrie 2015


Rezumat

The article highlights the importance of introducing different types of musical and artistic knowledge in the study and interpretation of the musical compositions. We pro-pose the following types: the type of scientific dilettante, artistic and pedagogical knowledge. The author solves some educational approaches in the classroom of musical instrument.

Cuvinte-cheie
musical knowledge, scientific knowledge, artistic knowledge,

piano study, dilettante knowledge, pedagogical knowledge, interpretation process of musical creations

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Tipuri de cunoaștere aplicată în procesul interpretării/studiului creației muzicale  ">
<meta name="citation_author" content="Graneţkaia Lilia">
<meta name="citation_publication_date" content="2014/04/17">
<meta name="citation_journal_title" content="Artă şi Educaţie Artistică ">
<meta name="citation_volume" content="23">
<meta name="citation_issue" content="1">
<meta name="citation_firstpage" content="47">
<meta name="citation_lastpage" content="50">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/47_50_Tipuri%20de%20cunoastere%20aplicata%20in%20procesul%20interpretarii_studiului%20creatiei%20muzicale.pdf">