Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
901 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-18 14:51 |
SM ISO690:2012 GRANEŢKAIA, Lilia. Tipuri de cunoaștere aplicată în procesul interpretării/studiului creației muzicale . In: Artă şi Educaţie Artistică , 2014, nr. 1(23), pp. 47-50. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 1(23) / 2014 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
Pag. 47-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article highlights the importance of introducing different types of musical and artistic knowledge in the study and interpretation of the musical compositions. We pro-pose the following types: the type of scientific dilettante, artistic and pedagogical knowledge. The author solves some educational approaches in the classroom of musical instrument. |
||||||
Cuvinte-cheie musical knowledge, scientific knowledge, artistic knowledge, piano study, dilettante knowledge, pedagogical knowledge, interpretation process of musical creations |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Tipuri de cunoaștere aplicată în procesul interpretării/studiului creației muzicale "> <meta name="citation_author" content="Graneţkaia Lilia"> <meta name="citation_publication_date" content="2014/04/17"> <meta name="citation_journal_title" content="Artă şi Educaţie Artistică "> <meta name="citation_volume" content="23"> <meta name="citation_issue" content="1"> <meta name="citation_firstpage" content="47"> <meta name="citation_lastpage" content="50"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/47_50_Tipuri%20de%20cunoastere%20aplicata%20in%20procesul%20interpretarii_studiului%20creatiei%20muzicale.pdf">