Repere teoretice, constatări şi sugestii practice de optimizare a strategiilor didactice pentru pregătirea praxiologică a studenților în cadrul lecţiilor de laborator
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1287 15
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-25 20:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02 (72)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2593)
SM ISO690:2012
. Repere teoretice, constatări şi sugestii practice de optimizare a strategiilor didactice pentru pregătirea praxiologică a studenților în cadrul lecţiilor de laborator. In: Revistă de știinţe socioumane , 2014, nr. 2(27), pp. 54-65. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(27) / 2014 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Repere teoretice, constatări şi sugestii practice de optimizare a strategiilor didactice pentru pregătirea praxiologică a studenților în cadrul lecţiilor de laborator
CZU: 378.147.02

Pag. 54-65

,
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2014


Rezumat

Dans cet article on reflète les aspects théorétiques spécifiques à la leçon de laboratoire. On y présente, aussi, les points forts et les carences, constatés pendant le processus d'assistance, concernant la planification et la réalisation de ce type de leçons au niveau universitaire; des situations d'effets originaux exploités par les enseignants pendant le processus didactique.

Cuvinte-cheie
leçonde laboratoire, compétences professionnelles, critères d'évaluation., evaluation