Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1287 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-25 20:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02 (72) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2593) |
SM ISO690:2012 . Repere teoretice, constatări şi sugestii practice de optimizare a strategiilor didactice pentru pregătirea praxiologică a studenților în cadrul lecţiilor de laborator. In: Revistă de știinţe socioumane , 2014, nr. 2(27), pp. 54-65. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(27) / 2014 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.02 | ||||||
Pag. 54-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dans cet article on reflète les aspects théorétiques spécifiques à la leçon de laboratoire. On y présente, aussi, les points forts et les carences, constatés pendant le processus d'assistance, concernant la planification et la réalisation de ce type de leçons au niveau universitaire; des situations d'effets originaux exploités par les enseignants pendant le processus didactique. |
||||||
Cuvinte-cheie leçonde laboratoire, compétences professionnelles, critères d'évaluation., evaluation |
||||||
|