Strategii de evaluare a activității studenților la specialitatea design vestimentar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
424 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-15 12:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[371.279.6+371.279.7]:371.212 (1)
Educație (14735)
SM ISO690:2012
HUBENCO, Teodora. Strategii de evaluare a activității studenților la specialitatea design vestimentar. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 56-60. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.2, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Strategii de evaluare a activității studenților la specialitatea design vestimentar

CZU: [371.279.6+371.279.7]:371.212

Pag. 56-60

Hubenco Teodora
 
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
 
 
Disponibil în IBN: 28 ianuarie 2022


Rezumat

Evaluarea aptitudinilor studenților are un rol formativ şi stimulator deoarece urmărește progresul lor în domeniul design-ului vestimentar, or cunoaşterea rezultatelor presupune explicarea acestora prin factorii şi condiţiile care le generează, precum şi predicţia rezultatelor probabile în secvenţele următoare ale demersului instructiv. Prin urmare, conținutul articolului se referă la descrierea și explicarea noțiunilor de: tipuri de evaluare, criterii de evaluare, metode, tehnici de evaluare, domenii de evaluare. De asemenea, sunt indicate modalitățile de aplicare a tipurilor de evaluare (inițială, curentă, sumativă) în procesul didactic, a metodelor și tehnicilor de evaluare în procesul predării-învățării și aplicarea criteriilor de evaluare a lucrărilor practice realizate de studenți în procesul vizionărilor.

Evaluation of student abilities has a formative and a stimulatory role as it observes their progress in the field of fashion design, or the knowledge of results presumes the dissemination of these results according to the factors and conditions that it generates, as well as the prediction of probable results in the future envoys of the educational endeavour. Therefore, the content of the article refers to the description and explanation of the notions of: types of evaluation, evaluation criteria, methods and techniques of evaluation, and evaluation fields. Also, are mentioned the methods of application of various types of evaluation (initial, current, cumulative) in the educational process, methods and techniques of evaluation of the teaching-learning process and the application of evaluation criteria of practical works produced by the students during the presentation process

Cuvinte-cheie
evaluare iniţială, evaluare curentă, evaluare sumativă, tehnici de evaluare, criterii de evaluare,

initial evaluation, current evaluation, cumulative evaluation, methods of evaluation, evaluation criteria