Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1299 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-25 20:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02 (73) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2623) |
SM ISO690:2012 URSU, Ludmila, RUSULEAC, Tatiana. Repere teoretice, constatări şi sugestii practice de optimizare a strategiilor didactice pentru pregătirea praxiologică a studenților în cadrul lecţiilor de laborator. In: Revistă de știinţe socioumane , 2014, nr. 2(27), pp. 54-65. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(27) / 2014 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.02 | ||||||
Pag. 54-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dans cet article on reflète les aspects théorétiques spécifiques à la leçon de laboratoire. On y présente, aussi, les points forts et les carences, constatés pendant le processus d'assistance, concernant la planification et la réalisation de ce type de leçons au niveau universitaire; des situations d'effets originaux exploités par les enseignants pendant le processus didactique. |
||||||
Cuvinte-cheie leçonde laboratoire, compétences professionnelles, critères d'évaluation., evaluation |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-32667</doi_batch_id> <timestamp>1717067812</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revistă de știinţe socioumane </full_title> <issn media_type='print'>18570119</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2014</year> </publication_date> <issue>2(27)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Repere teoretice, constatări şi sugestii practice de optimizare a strategiilor didactice pentru pregătirea praxiologică a studenților în cadrul lecţiilor de laborator</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Ludmila</given_name> <surname>Ursu</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Tatiana</given_name> <surname>Rusuleac</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2014</year> </publication_date> <pages> <first_page>54</first_page> <last_page>65</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>