Articolul precedent |
Articolul urmator |
140 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126:51(477) (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2608) |
Matematică (1684) |
SM ISO690:2012 SHVETS, Vasiliy, LUKIANOVA, Svitlana, YATSENKO, Svitlana. Practical training of mathematics teachers at Dragomanov Ukrainian State University. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 37-44. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p37-44 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023 | ||||||
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic" Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p37-44 | ||||||
CZU: 378.126:51(477) | ||||||
Pag. 37-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este prezentată experiența privind organizarea și desfășurarea practicilor pedagogice în cadrul Universității de Stat „M. Dragomanov” din Ucraina. Sunt conturate tipurile, scopurile, sarcinile și criteriile de organizare și evaluare a practicilor în sistemul de formare profesională inițială a viitorului profesor de matematică. Sunt precizate competențele generale și profesionale ale studenților Facultății de Matematică, Informatică și Fizică, formarea cărora se realizează în cadrul practicelor. |
||||||
Cuvinte-cheie practice, mathematics teacher training, general and professional competences, tasks of practice, practică, formarea profesorilor de matematică, competențe generale și profesionale, sarcini de practică |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-195073</doi_batch_id> <timestamp>1716941243</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <isbn>978-9975-46-822-0</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Practical training of mathematics teachers at Dragomanov Ukrainian State University</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Vasilii</given_name> <surname>Şveţ</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Svetlana</given_name> <surname>Lukianova</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Svetlana</given_name> <surname>Iațenko</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <pages> <first_page>37</first_page> <last_page>44</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.46727/c.17-11-2023.p37-44</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>