„Scufița roșie și prietenii ei” – activități extrașcolare de comunicare în limba română
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
150 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.025:398.21 (1)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (219)
Folclor propriu-zis (726)
SM ISO690:2012
BLOJ, Emil Sorin. „Scufița roșie și prietenii ei” – activități extrașcolare de comunicare în limba română. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 355-360. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p355-360
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic"
Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023

„Scufița roșie și prietenii ei” – activități extrașcolare de comunicare în limba română

DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p355-360
CZU: 374.025:398.21

Pag. 355-360

Bloj Emil Sorin
 
Colegiul Agricol „Traian Săvulescu”, Tîrgu Mureș
 
 
Disponibil în IBN: 20 ianuarie 2024


Rezumat

Grupul VOLUNTAREX desfășoară de mai bine de 10 ani acțiuni nonformale de atragere a elevilor de diferite nivele în acțiuni educative. „Scufița Roșie și prietenii ei”, se constituie într-o activitate nonformală, în care, prin joc, copiii aparținând minorității maghiare exerseasă exprimarea în limba română. Implicarea elevilor de la profilul pedagogic, în acțiunea propusă, aduce în activitățile clubului un plus de valoare.

For more than 10 years, the VOLUNTAREX group has been carrying out non-formal actions to attract students of different levels in educational actions. „Little Red Riding Hood and her friends” is a non-formal activity, in which, through play, children belonging to the Hungarian minority practice speaking in Romanian. The involvement of students from the pedagogical profile, in the proposed action, brings added value to the club’s activities.

Cuvinte-cheie
comunicare, joc, învăţare,

communication, play, learning