Articolul precedent |
Articolul urmator |
86 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 19:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091.214(478) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2065) |
SM ISO690:2012 ACHIRI, Ion. Planul-cadru de învățământ al școlii din perspectiva învățării transdisciplinare. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 45-50. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p45-50 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023 | ||||||
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic" Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p45-50 | ||||||
CZU: 373.091.214(478) | ||||||
Pag. 45-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema elaborării și implementării unui nou Plan-cadru de învățământ al școlii, construit din perspectiva învățării transdisciplinare. Este formulat un sistem de principii pe care se va fundamenta noul model de Plan-cadru de învățământ al școlii în Republica Moldova. Sunt evidențiate unele perspective privind realizarea transdisciplinarătății în cadrul treptelor de învățământ primar, gimnazial și liceal. Este evidențiată necesitatea corelări armonice, prin inermediul noului Plan-cadru de învățământ al școlii, a monodisciplinarității, interdisciplinarității, pluridisciplinarității și transdisciplinarității la diverse trepte de învățământ. |
||||||
Cuvinte-cheie Plan-cadru de învățământ al școlii, paradigmă educaţională, învățarea transdiciplinară, principii, educaţie, calitate, Educational framework plan of the school, educational paradigm, transdisciplinary learning, principles, education, Quality |
||||||
|