Invățarea personalizată – concept și proces in sistemul de idei al lui Larry Cuban
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
269 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 08:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.022 (52)
Probleme generale de didactică și metodică (1232)
SM ISO690:2012
GRIGOR, Ina. Invățarea personalizată – concept și proces in sistemul de idei al lui Larry Cuban. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 64-70. ISBN 978-9975-56-934-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională"
Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021

Invățarea personalizată – concept și proces in sistemul de idei al lui Larry Cuban

CZU: 37.022

Pag. 64-70

Grigor Ina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2022


Rezumat

The presented article reflects L. Cuban’s conception of personalized learning, which is seen as a continuum, which includes different learning approaches and ways of implementing technologies, oriented towards specific results for a student. The extreme sides of the continuum are associated with learning environments in which one of the educational subjects predominates: the educable or the educator. Depending on the learning environment, it seeks to answer the main questions that determine the personalization of learning: why, how, what, when to learn.