Articolul precedent |
Articolul urmator |
269 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 08:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.022 (52) |
Probleme generale de didactică și metodică (1232) |
SM ISO690:2012 GRIGOR, Ina. Invățarea personalizată – concept și proces in sistemul de idei al lui Larry Cuban. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 64-70. ISBN 978-9975-56-934-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021 | ||||||
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională" Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.022 | ||||||
Pag. 64-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The presented article reflects L. Cuban’s conception of personalized learning, which is seen as a continuum, which includes different learning approaches and ways of implementing technologies, oriented towards specific results for a student. The extreme sides of the continuum are associated with learning environments in which one of the educational subjects predominates: the educable or the educator. Depending on the learning environment, it seeks to answer the main questions that determine the personalization of learning: why, how, what, when to learn. |
||||||
|