Invățarea personalizată – concept și proces in sistemul de idei al lui Larry Cuban
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
282 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 08:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.022 (52)
Probleme generale de didactică și metodică (1233)
SM ISO690:2012
GRIGOR, Ina. Invățarea personalizată – concept și proces in sistemul de idei al lui Larry Cuban. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 64-70. ISBN 978-9975-56-934-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională"
Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021

Invățarea personalizată – concept și proces in sistemul de idei al lui Larry Cuban

CZU: 37.022

Pag. 64-70

Grigor Ina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2022


Rezumat

The presented article reflects L. Cuban’s conception of personalized learning, which is seen as a continuum, which includes different learning approaches and ways of implementing technologies, oriented towards specific results for a student. The extreme sides of the continuum are associated with learning environments in which one of the educational subjects predominates: the educable or the educator. Depending on the learning environment, it seeks to answer the main questions that determine the personalization of learning: why, how, what, when to learn.

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Invățarea personalizată &ndash; concept și proces in sistemul de idei al lui Larry Cuban">
<meta name="citation_author" content="Grigor Ina">
<meta name="citation_publication_date" content="2021">
<meta name="citation_collection_title" content="Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională">
<meta name="citation_firstpage" content="64">
<meta name="citation_lastpage" content="70">
<meta name="citation_pdf_url" content="http://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/64-70_17.pdf">