Realizarea conținuturilor curriculare la chimie prin activități transdisciplinare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
448 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 17:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:54 (4)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4060)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2035)
SM ISO690:2012
PÎSLARU, Olga. Realizarea conținuturilor curriculare la chimie prin activități transdisciplinare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 161-163. ISBN 978-9975-76-358-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Realizarea conținuturilor curriculare la chimie prin activități transdisciplinare

CZU: 37.015:54

Pag. 161-163

Pîslaru Olga
 
Liceul Teoretic „Mitropolit Nestor Vornicescu”, Lozova, Strășeni
 
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2021


Rezumat

Orientarea educației spre formarea de competențe personale, cognitive, profesionale și sociale presupune abordarea transdisciplinară a unor teme de interes general, culese din viața reală. Abordarea transdisciplinară a conținuturilor este una superioară, ajută la crearea de modele bazate pe transfer și integrare, în sprijinul fiecărei discipline și în sprijinul unei valorizări superioare a fiecărei discipline și a mediului de învățare.

The orientation of education towards the formation of personal, cognitive, professional and social competences means a transdisciplinary approach of some general topics from real life. The transdisciplinary approach of the content is superior, it helps to create models based on transfer and integration, supporting each discipline, their value and learning environment.

Cuvinte-cheie
elemente transdisciplinare, activități integrate, situații reale, învățare activă.,

transdisciplinary elements, integrated activities, real situations, active learning