Articolul precedent |
Articolul urmator |
448 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 17:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:54 (4) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4060) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2035) |
SM ISO690:2012 PÎSLARU, Olga. Realizarea conținuturilor curriculare la chimie prin activități transdisciplinare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 161-163. ISBN 978-9975-76-358-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:54 | ||||||
Pag. 161-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Orientarea educației spre formarea de competențe personale, cognitive, profesionale și sociale presupune abordarea transdisciplinară a unor teme de interes general, culese din viața reală. Abordarea transdisciplinară a conținuturilor este una superioară, ajută la crearea de modele bazate pe transfer și integrare, în sprijinul fiecărei discipline și în sprijinul unei valorizări superioare a fiecărei discipline și a mediului de învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie elemente transdisciplinare, activități integrate, situații reale, învățare activă., transdisciplinary elements, integrated activities, real situations, active learning |
||||||
|