Articolul precedent |
Articolul urmator |
574 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 15:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:91 (22) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4054) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (440) |
SM ISO690:2012 PÎNTEA, Amelia, PÎNTEA, Sorin Adi. Integrarea STEM în procesul de studiere a geografiei. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 155-160. ISBN 978-9975-76-358-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:91 | ||||||
Pag. 155-160 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare se prezintă unele activități ce pot fi realizate în cadrul orelor de Geografie apelând la educația integrată prin modelul STEM. Sunt scoase în evidență beneficiile și limitările în valorificarea educației integrate prin STEM, precum și practicile educaționale pe care se centrează învățarea integrată prin STEM la disciplina geografie. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare integrată, STEM, aplicare, practici educaționale, activităţi de învăţare, integrated approach, stem, application, educational practices, learning activities |
||||||
|