Integrarea STEM în procesul de studiere a geografiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
574 54
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-08 15:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:91 (22)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4054)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (440)
SM ISO690:2012
PÎNTEA, Amelia, PÎNTEA, Sorin Adi. Integrarea STEM în procesul de studiere a geografiei. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 155-160. ISBN 978-9975-76-358-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Integrarea STEM în procesul de studiere a geografiei

CZU: 37.016:91

Pag. 155-160

Pîntea Amelia1, Pîntea Sorin Adi2
 
1 Liceul cu Program Sportiv, Roman,
2 Colegiul Tehnic Miron Costin, Roman
 
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2021


Rezumat

În lucrare se prezintă unele activități ce pot fi realizate în cadrul orelor de Geografie apelând la educația integrată prin modelul STEM. Sunt scoase în evidență beneficiile și limitările în valorificarea educației integrate prin STEM, precum și practicile educaționale pe care se centrează învățarea integrată prin STEM la disciplina geografie.

The file concretely presents some activities carried out during Geography classes using education integrated through the STEM model.The benefits and limitations on iSTEM education are highlighted, as well as the educational practices on which STEM integrated learning focuses on the discipline of geography.

Cuvinte-cheie
abordare integrată, STEM, aplicare, practici educaționale, activităţi de învăţare,

integrated approach, stem, application, educational practices, learning activities