Poluarea mediului și efectele ei - aplicații practice prin abordări interdisciplinare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
609 48
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-18 17:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:502 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4053)
Natura. Studiul și conservarea naturii. Protecția naturii și a animalelor sălbatice. (695)
SM ISO690:2012
RADU, Larisa-Simona. Poluarea mediului și efectele ei - aplicații practice prin abordări interdisciplinare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 164-167. ISBN 978-9975-76-358-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Poluarea mediului și efectele ei - aplicații practice prin abordări interdisciplinare

CZU: 37.015:502

Pag. 164-167

Radu Larisa-Simona
 
Școala Gimnaziala Spectrum Constanța
 
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2021


Rezumat

Chimia, știință interdisciplinară prin definiție, oferă numeroase ocazii abordărilor interdisciplinare, prin aplicabilitatea ei. Receptarea informațiilor despre structura şi utilizarea substanțelor chimice cer de la sine astfel de abordări integrate, care fac conținuturile învățării nu doar mai complexe, ci şi mult mai interesante, mai atractive pentru elevi [1]. Un exemplu transpus în practica didactică este tema propusă pentru lecțiile legate de poluarea aerului, apei și a solului, părți integrante din capitolele noilor programe de studiu în vigoare al chimiei corespunzătoare gimnaziului din România. Această temă a fost abordată entuziast de elevi și studiul lor s-a finalizat cu participarea la un concurs internațional de tipologia STEM pe teme ecologice.

Chemistry, an interdisciplinary science by definition, offers numerous opportunities for interdisciplinary approaches, through its applicability. Receiving information about the structure and use of chemicals requires such integrated approaches, which make the learning content not only more complex, but also much more interesting, more attractive to students. An example transposed in the didactic practice is the topic proposed for the lesson related to air, water and soil pollution, integral parts of the chapters of the new study programs in force of chemistry corresponding to the gymnasium in Romania. This topic was enthusiastically approached by students and their study ended with participation in an international competition by STEAM typology on environmental topics.

Cuvinte-cheie
abordare interdisciplinară, chimie, practica didactică,

interdisciplinarity approaches, Chemistry, didactic practice