Articolul precedent |
Articolul urmator |
609 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-18 17:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:502 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4053) |
Natura. Studiul și conservarea naturii. Protecția naturii și a animalelor sălbatice. (695) |
SM ISO690:2012 RADU, Larisa-Simona. Poluarea mediului și efectele ei - aplicații practice prin abordări interdisciplinare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 164-167. ISBN 978-9975-76-358-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:502 | ||||||
Pag. 164-167 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Chimia, știință interdisciplinară prin definiție, oferă numeroase ocazii abordărilor interdisciplinare, prin aplicabilitatea ei. Receptarea informațiilor despre structura şi utilizarea substanțelor chimice cer de la sine astfel de abordări integrate, care fac conținuturile învățării nu doar mai complexe, ci şi mult mai interesante, mai atractive pentru elevi [1]. Un exemplu transpus în practica didactică este tema propusă pentru lecțiile legate de poluarea aerului, apei și a solului, părți integrante din capitolele noilor programe de studiu în vigoare al chimiei corespunzătoare gimnaziului din România. Această temă a fost abordată entuziast de elevi și studiul lor s-a finalizat cu participarea la un concurs internațional de tipologia STEM pe teme ecologice. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare interdisciplinară, chimie, practica didactică, interdisciplinarity approaches, Chemistry, didactic practice |
||||||
|