Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
374 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-19 14:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091| (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2095) |
SM ISO690:2012 STOICA, Simona. Sign in. Proiect eTwinning. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 33-35. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4720395 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4720395 | ||||||
CZU: 373.091| | ||||||
Pag. 33-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lectura conferă echilibru emoţional şi prospeţime conceptuală. Ea este modul firesc de salvare a normalităţii într-o perioadă dificilă de pandemie, iar şcoala nu trebuie să fie victima acestor vremuri, ci să ofere soluţii. În acest sens, proiectul eTwinning Bookland4Teens a avut o dimensiune interdisciplinară care a permis corelarea mai multor limbaje artistice şi a propus un model de readaptare a activităţilor şcolare şi extraşcolare la noile condiţii, pornind de la aptitudinile digitale ale reprezentanţilor generaţiei Z. |
||||||
Cuvinte-cheie lectură, scriere creativă, ilustrare, atelier de improvizaţie dramatică, interdisciplinaritate, reading, creative writing, illustration, dramatic improvisation workshop, interdisciplinary |
||||||
|