Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
388 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-19 14:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091| (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2113) |
SM ISO690:2012 STOICA, Simona. Sign in. Proiect eTwinning. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 33-35. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4720395 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4720395 | ||||||
CZU: 373.091| | ||||||
Pag. 33-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lectura conferă echilibru emoţional şi prospeţime conceptuală. Ea este modul firesc de salvare a normalităţii într-o perioadă dificilă de pandemie, iar şcoala nu trebuie să fie victima acestor vremuri, ci să ofere soluţii. În acest sens, proiectul eTwinning Bookland4Teens a avut o dimensiune interdisciplinară care a permis corelarea mai multor limbaje artistice şi a propus un model de readaptare a activităţilor şcolare şi extraşcolare la noile condiţii, pornind de la aptitudinile digitale ale reprezentanţilor generaţiei Z. |
||||||
Cuvinte-cheie lectură, scriere creativă, ilustrare, atelier de improvizaţie dramatică, interdisciplinaritate, reading, creative writing, illustration, dramatic improvisation workshop, interdisciplinary |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-134506</doi_batch_id> <timestamp>1717538163</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Centrul Educaţional Pro Didactica</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională</full_title> <issn media_type='print'>18106455</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <issue>2(126)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Sign in. Proiect eTwinning</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Simona</given_name> <surname>Stoica</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>33</first_page> <last_page>35</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.5281/zenodo.4720395</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>