Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
389 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-19 14:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091| (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2113) |
SM ISO690:2012 STOICA, Simona. Sign in. Proiect eTwinning. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 33-35. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4720395 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4720395 | ||||||
CZU: 373.091| | ||||||
Pag. 33-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lectura conferă echilibru emoţional şi prospeţime conceptuală. Ea este modul firesc de salvare a normalităţii într-o perioadă dificilă de pandemie, iar şcoala nu trebuie să fie victima acestor vremuri, ci să ofere soluţii. În acest sens, proiectul eTwinning Bookland4Teens a avut o dimensiune interdisciplinară care a permis corelarea mai multor limbaje artistice şi a propus un model de readaptare a activităţilor şcolare şi extraşcolare la noile condiţii, pornind de la aptitudinile digitale ale reprezentanţilor generaţiei Z. |
||||||
Cuvinte-cheie lectură, scriere creativă, ilustrare, atelier de improvizaţie dramatică, interdisciplinaritate, reading, creative writing, illustration, dramatic improvisation workshop, interdisciplinary |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Stoica, S.</dc:creator> <dc:date>2021-05-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Lectura conferă echilibru emoţional şi prospeţime conceptuală. Ea este modul firesc de salvare a normalităţii într-o perioadă dificilă de pandemie, iar şcoala nu trebuie să fie victima acestor vremuri, ci să ofere soluţii. În acest sens, proiectul eTwinning Bookland4Teens a avut o dimensiune interdisciplinară care a permis corelarea mai multor limbaje artistice şi a propus un model de readaptare a activităţilor şcolare şi extraşcolare la noile condiţii, pornind de la aptitudinile digitale ale reprezentanţilor generaţiei Z.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Reading gives emotional balance and conceptual freshness. It is a natural way to save normality in a pandemic period. Rather than be victims of these times, schools ought to offer solutions. Taking this into consideration, the Bookland4Teens eTwinning project had an interdisciplinary dimension that allowed the correlation of several artistic languages and proposed a model for adapting school and extracurricular activities to the new conditions, capitalizing on the digital skills of the representatives of generation Z.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.4720395</dc:identifier> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 126 (2) 33-35</dc:source> <dc:subject>lectură</dc:subject> <dc:subject>scriere creativă</dc:subject> <dc:subject>ilustrare</dc:subject> <dc:subject>atelier de improvizaţie dramatică</dc:subject> <dc:subject>interdisciplinaritate</dc:subject> <dc:subject>reading</dc:subject> <dc:subject>creative writing</dc:subject> <dc:subject>illustration</dc:subject> <dc:subject>dramatic improvisation workshop</dc:subject> <dc:subject>interdisciplinary</dc:subject> <dc:title>Sign in. Proiect eTwinning</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>