IBN
Close
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-17 09:48
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 1 / 2021  (1 din 4)15    CZU
 2021  (1 din 4)15    
Nr. 1(62)15CZU
 2020  (4 din 4)54    
Nr. 4(61)16CZU
Nr. 3(60)12CZU
Nr. 2(59)12CZU
Nr. 1(58)14CZU
 2019  (4 din 4)47    
Nr. 4(57)11CZU
Nr. 3(56)10CZU
Nr. 2(55)13CZU
Nr. 1(54)13CZU
 2018  (4 din 4)48    
Nr. 4(53)13CZU
Nr. 3(52)11CZU
Nr. 2(51)14CZU
Nr. 1(50)10CZU
 2017  (4 din 4)41    
Nr. 4(49)8CZU
Nr. 3(48)10CZU
Nr. 2(47)12CZU
Nr. 1(46)11CZU
 2016  (4 din 4)56    
Nr. 4(45)13CZU
Nr. 3(44)13CZU
Nr. 2(43)16CZU
Nr. 1(42)14CZU
 2015  (4 din 4)65    
Nr. 4(41)14CZU
Nr. 3(40)19CZU
Nr. 2(39)17CZU
Nr. 1(38)15CZU
 2014  (4 din 4)45    
Nr. 3714
Nr. 368
Nr. 3510
Nr. 3413
 2013  (4 din 4)47    
Nr. 3312
Nr. 3210
Nr. 3113
Nr. 3012
 2012  (4 din 4)41    
Nr. 299
Nr. 2810
Nr. 2711
Nr. 2611
 2011  (4 din 4)39    
Nr. 2510
Nr. 249
Nr. 238
Nr. 2212
 2010  (4 din 4)43    
Nr. 2115
Nr. 2011
Nr. 197
Nr. 1810
 2009  (4 din 4)47    
Nr. 1710
Nr. 1616
Nr. 1512
Nr. 149
 2008  (4 din 4)65    
Nr. 1311
Nr. 1211
Nr. 1122
Nr. 1021
 2007  (4 din 4)45    
Nr. 915
Nr. 89
Nr. 79
Nr. 612
 2006  (4 din 4)40    
Nr. 511
Nr. 47
Nr. 310
Nr. 212
 2005  (1 din 4)11    
Nr. 111
imagine

pISSN: 1857-0224
eISSN: 1857-4432
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Journal of Psychology. Special Pedagogy. Social Work
Categoria:
  • B (19.04.2019-18.04.2023)
  • C (01.02.2018-31.01.2019)
  • C (26.05.2016-16.12.2016)
  • C (27.06.2013-25.05.2016)
  • C (30.04.2009-26.06.2013)

Revista ştiinţifică trimestrială „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială” este o publicaţie ştiinţifică periodică de profil, menită să oglindească rezultatele cercetărilor tinerilor savanţi, precum şi investigaţiile fundamentale şi aplicative valoroase din domeniul psihologiei, psihopedagogiei, pedagogiei și asistenței sociale.

Revista apare trimestrial, cu un tiraj de 100 de exemplare, beneficiind de distribuire gratuită în mediul universitar şi în reţelele de biblioteci din ţară în varianta printată și fiind accesibilă și în variantă electronică pe pagina oficială a revistei.

Activitatea revistei este coordonată de către un Colegiu de redacţie în componenţa a 15 persoane, din care fac parte cercetători de la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău şi de la alte instituţii de învăţământ superior şi academice din ţară, precum şi din România, Ucraina, R. Belarus, Elveția.

Revista a fost fondată în noiembrie 2005 de către facultatea Psihologie și Psihopedagogie Specială, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău.

Revista este cu acces deschis (Electronic Open Access Journal)

Accesul Deschis la publicaţiile din revistă este susţinut de iniţiativele internaţionale de la Budapesta, Berlin şi Bethesda. În Republica Moldova, politica de stat în sfera ştiinţei şi inovării se realizează în baza Codului cu privire la Ştiinţă şi Inovare al Republicii Moldova, adoptat în anul 2004, care prevede garantarea accesului la informaţia ştiinţifică.

Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, fondatoarea revistei „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială”, susţine politica Accesului Deschis şi îşi asumă obligaţia de a oferi acces la publicaţia în cauză.

Revista „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială” se declară publicaţie ştiinţifică cu Acces Deschis, fiind o alternativă pentru publicarea şi promovarea rezultatelor ştiinţifice în spaţiul universitar.

Publicarea articolelor elaborate este gratuită. Autorii vor respecta criteriile stabilite în Regulamentul cu privire la evaluarea şi clasificarea revistelor ştiinţifice, aprobat prin Hotărârea CSŞDT al AŞM nr. 196 din 18.10.2012 şi Ghidul privind perfectarea tezelor de doctorat şi a autoreferatelor, aprobat prin Hotărârea Comisiei de Atestare a CNAA, nr.AT03/11 din 23 aprilie 2009.


Membrii Colegiului de redacție

NrNumele, prenumele, patronimicGrad/titlu ştiinţific/academicOrganizaţia, ţaraFuncţia (perioada)
1Negură Ion Petru dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaRedactor-şef adjunct
2Hăvârneanu Eugen Corneliu Membru
3Jelescu Petru dr.hab, prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
4Luca Marcela-Rodica Universitatea "Transilvania" din Braşov, RomâniaMembru
5Racu Jana Petru dr.hab, prof.univInstitutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Republica MoldovaMembru
6Ruegg Francois Membru
7Perjan Carolina Victor dr., prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
8Caluschi Mariana Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi , RomâniaMembru
9Losîi Elena dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
10Valeavco Svetlana Membru
11Vîrlan Maria dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
12Bodorin Cornelia Andrei dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
13Racu Igor Ion dr.hab, prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaRedactor şef
14Şleahtiţchi Mihail Nicolae dr.hab, prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2005 - 2021
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole74914847724672532230
Volume621242103843
Total811160898250568

Vizualizări   2158Descărcări   117

Conţinutul numărului de revistă

Sortir de la nasse du systeme totalitaire autour comme au fond de soi? 3-22

CZU: 316

Sirota André
L’intervention à l’épreuve des représentations sociales.l’usager des services sociaux peut-il devenir un sujet avec pouvoir d’agir ? 23-36

CZU: 364

Negură Lilian
O triadă indestructibilă: valori, lideri, reprezentări sociale 37-43

CZU: 316.6

Şleahtiţchi Mihaela
Dezvoltarea personalității preadolescentului educat în diferite medii sociale de viață 44-62

CZU: 159.922

Racu Igor , Monachu Maria Monica
Studiul comparativ al factorilor de personalitate la subiecții cu dificultăți de învățare a scrisului accentuate și la cei cu dificultăți de învățare a scrisului tipice 63-73

CZU: 159.953

Chitoroaga Lucia , Negură Ion
Tratarea interdisciplinară a interesului electoral 74-81

CZU: 324

Jelescu Petru , Zatușevschi Ana , Jelescu Dumitru
Сравнительный анализ характеристик военнослужащих с высоким и низким уровнями стрессоустойчивости 82-92

CZU: 159.9+159.942

Красковская Валерия , Раку Жанна
Поликультурность и толерантность в подготовке будущих воспитателей учреждений дошкольного образования 93-103

CZU: 378

Княжева И.
Системообразующее значение информационной компетентности в структуре деятельности педагога дошкольного образования 104-112

CZU: 373.2

Листопад А. , Мардарова И.
Evaluarea conduitei verbale la preșcolarii cu tulburări de limbaj 113-124

CZU: 376

Ponomari Dorina
Handicap, dizabilitate, deficienţă 125-139

CZU: 376

Botosineanu Florin
Educația financiară timpurie 140-147

CZU: 37.035

Bucur Roxana
Структура и содержание модели управления качеством профессиональных знаний будущих педагогов в учебном процессе высшей школы 148-155

CZU: 378

Кононенко Н.
Что такое психологическое мышление, как оно работает и как его развивать? 156-159

CZU: 159.922

Негурэ Ион