IBN
Закрыть
............................................................................................................................................................................................................................
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
АБВГДЖЗИКЛМНОПРСТУФХЦЧЮЯ
............................................................................................................................................................................................................................
Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni
Distribuirea autorilor în funcție de sex Distribuirea autorilor în funcție de sex
Alte informatii


Publicații ale autorilor în alte reviste/culegeri ale manifestărilor științifice1/2
Dinamica articolelor pe ani / CZU / DOI 44
40 publicatii cu CZU (90.9%)
6 publicatii cu DOI (13.6%)
Dinamica publicării și indexării în IBN
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Autori unici pe ani
Numărul de articole descărcate pe ani
Numărul de articole accesate pe ani
Colaborarea cu organizaţii din alte ţări
Identificatori 1 ORCID (5.6%),
1 Google Scholar ID (5.6%),
H-index autori
Proiecte Tabel(2)
Lista publicaţiilor - 5. Descărcări - 287. Vizualizări - 3069.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
5. Publicaţii la manifestări din RM
5.1. Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 5

2021 - 5

Învățarea bazătă pe proiect – temelie a educației STE(A)M
Cazacioc Nadejda
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională
Ediția 70, Vol.2. 2021. Chişinău. Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol. 42-49.
Disponibil online 1 November, 2021. Descarcări-51. Vizualizări-471
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea competențelor de investigare interdisciplinară, ca abordare inovativă în cadrul proiectelor STEAM
Cazacioc Nadejda , Șeremet Ileana Simona
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei
Vol.2. 2021. Chişinău. Universitatea de Stat din Tiraspol. 126-131.
Disponibil online 15 November, 2021. Descarcări-62. Vizualizări-719
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Interdisciplinaritatea – catalizatorul educației STE(A)M
Cazacioc Nadejda , Dogoter Tatiana
Educația în fața noilor provocări
Vol.1. 2021. Chişinău. Universitatea de Stat din Tiraspol. 221-227.
Disponibil online 27 January, 2022. Descarcări-16. Vizualizări-342
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
STEAM – abordări didactice, inovative în procesul de Predare-învățare evaluare a Chimiei
Cazacioc Nadejda
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Metodologii de învăţare eficientă în contextul noilor provocări societale
Vol. 6. 2021. Chișinău, Republica Moldova. Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol. 37-41.
Disponibil online 22 March, 2021. Descarcări-63. Vizualizări-795
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
STEAM - inovație în educația viitorului
Cazacioc Nadejda , Rotari Veronica
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei
Vol.2. 2021. Chişinău. Universitatea de Stat din Tiraspol. 121-125.
Disponibil online 15 November, 2021. Descarcări-95. Vizualizări-742
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 5 of 5