Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1172 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 16:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:54+37.015.3 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1232) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2029) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4024) |
SM ISO690:2012 POIARCHIN, Viorica, CHICUŞ, Diana, COŞCODAN, Diana, COROPCEANU, Eduard. Impactul proceselor neuro-psihice în cadrul experimentului chimic. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 2(50), pp. 86-91. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.02:54+37.015.3 | |||||||
Pag. 86-91 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Cumularea armonioasă şi reuşită a factorilor psihologici, pedagogici şi biochimici in cadrul experimentelor practice la chimie asigură asimilarea conştientă şi trainică a materiei. Insuşi procesul de percepere, gandire şi luare de decizii are la bază un lanţ de reacţii bio-chimice. Studiul sistemului nervos central vegetativ, a stărilor afectiv-emoţionale in cadrul activităţilor didactice poate sugera idei pentru eficientizarea procesului de instruire. In cadrul activităţilor practice la chimie fundamentul organic il reprezintă neurofiziologia proceselor psihice şi anume funcţiile sensorie, motoră şi mnezică. |
|||||||
Cuvinte-cheie experiment chimic, chimie, interdisciplinaritate, motivare, dezvoltarea personalităţii, afectivitate, procese psihice cognitive |
|||||||
|