Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
638 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-01-31 12:35 |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Profesorii preuniversitari răspund provocării de a învăţa lucruri noi privind dezvoltarea şi evaluarea competenţei interculturale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 2(114), p. 52. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(114) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
Pag. 52-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Profesorii preuniversitari răspund provocării de a învăţa lucruri noi privind dezvoltarea şi evaluarea competenţei interculturale"> <meta name="citation_author" content="Goraş-Postică Viorica"> <meta name="citation_publication_date" content="2019/04/30"> <meta name="citation_journal_title" content="Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională"> <meta name="citation_volume" content="114"> <meta name="citation_issue" content="2"> <meta name="citation_firstpage" content="52"> <meta name="citation_lastpage" content="52"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/52-52_13.pdf">