Profesorii preuniversitari răspund provocării de a învăţa lucruri noi privind dezvoltarea şi evaluarea competenţei interculturale
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
638 3
Ultima descărcare din IBN:
2020-01-31 12:35
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Profesorii preuniversitari răspund provocării de a învăţa lucruri noi privind dezvoltarea şi evaluarea competenţei interculturale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 2(114), p. 52. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(114) / 2019 / ISSN 1810-6455

Profesorii preuniversitari răspund provocării de a învăţa lucruri noi privind dezvoltarea şi evaluarea competenţei interculturale

Teachers Involved in Pre-University Education Respond to the Challenge of Learning New Things about Intercultural Competence Development and Assessment


Pag. 52-52

Goraş-Postică Viorica
 
Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 19 septembrie 2019


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Profesorii preuniversitari răspund provocării de a &icirc;nvăţa lucruri noi privind dezvoltarea şi evaluarea competenţei interculturale">
<meta name="citation_author" content="Goraş-Postică Viorica">
<meta name="citation_publication_date" content="2019/04/30">
<meta name="citation_journal_title" content="Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională">
<meta name="citation_volume" content="114">
<meta name="citation_issue" content="2">
<meta name="citation_firstpage" content="52">
<meta name="citation_lastpage" content="52">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/52-52_13.pdf">