Managementul participativ – resursă importantă pentru dezvoltare organizaţională durabilă
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
786 92
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 23:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005 (150)
Административные проблемы учебных заведений (200)
Управление. Менеджмент (1901)
SM ISO690:2012
BEZEDE, Rima. Managementul participativ – resursă importantă pentru dezvoltare organizaţională durabilă. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 1(101), pp. 10-13. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(101) / 2017 / ISSN 1810-6455

Managementul participativ – resursă importantă pentru dezvoltare organizaţională durabilă

Participatory management – key resource for sustainable organizational development

CZU: 37.07:005

Pag. 10-13

Bezede Rima
 
Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 9 septembrie 2019


Rezumat

În acest articol sunt prezentate particularităţile managementului participativ şi beneficiile acestuia. Managementul participativ este un stil şi un sistem managerial modern, care poate fi promovat doar în cazul în care toţi actorii au aceleaşi interese, indiferent de statutul lor personal şi profesional. Dacă ne referim la instituţiile educaţionale din Republica Moldova, observăm în cadrul acestora elemente de management participativ atât direct, cât şi indirect, determinate de documentele de politică educaţională, de stilul de conducere abordat de manager şi, nu în ultimul rând, de cultura organizaţională promovată.

This article refers to participatory management and its benefits. The participatory management is a modern managerial system and style. It can be promoted only when all the actors have the same interests, even their personal and professional status are different. When referring to educational institutions from Moldova, we can see the elements of both direct and indirect participatory management, caused by the educational policy documents, managerial style of schols principal, and by school organizational culture.

Cuvinte-cheie
management, direct and indirect participatory management, organizational development, managerial team