Articolul precedent |
Articolul urmator |
544 0 |
SM ISO690:2012 VOIEVODA, Alina. Контекстные задачи в методической системе оценивания компетентностей студентов. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 230-233. ISBN 978-9975-48-118-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017 | ||||||
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale" Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 230-233 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Тhe article covers differences in the approaches of Ukrainian and foreign scientists to the assessment of academic achievements of students of higher educational institutions on the basis of a competent approach. The means of measuring and evaluating the students acquired in the process of teaching competencies are considered. Examples of context-based tasks in mathematics teaching methods are given. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|