Reconceptualizarea evaluării rezultatelor şcolare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
621 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-07 23:31
SM ISO690:2012
ACHIRI, Ion. Reconceptualizarea evaluării rezultatelor şcolare. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 23-26. ISBN 978-9975-48-118-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Reconceptualizarea evaluării rezultatelor şcolare


Pag. 23-26

Achiri Ion
 
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2019


Rezumat

Modernization of National Curriculum assessment process provides efficient attainment. Implementation evaluation paradigm perspective core competence is mandatory educational system in Republic of Moldova. The article focuses on the implementation aspects of this paradigm in educational practice. The author proposes some solutions to increase the level of quality evaluation of school results in terms of training skills.

Cuvinte-cheie
-