Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2007 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 18:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.32 (26) |
Воспитание. Обучение. Образование (14781) |
SM ISO690:2012 CRUDU, Valentin. Evaluarea calităţii lecţiei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2007, nr. 5-6(46), pp. 76-80. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(46) / 2007 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.32 | ||||||
Pag. 76-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In articol se menţionează necesitatea evaluării calităţii lecţiei, folosind instrumente corespunzătoare acestui demers şi se fac unele delimitări terminologice (calitate, metode de evaluare, modele de apreciere a lecţiei etc.).
Evaluarea lecţiei se abordează din perspectivă didactică şi managerială, prezentîndu-se 5 modele de evaluare, indicii calităţii lecţiei, proceduri qualimetrice de corectare a listei indicatorilor de evaluare şi de determinare a eficientei activităţii profesorilor.
|
||||||
Cuvinte-cheie lecţie, evaluare, calitatea lecţiei, model de evaluare a lecţiei, indicator al calităţii lecţiei, metodologia evaluării calităţii lecţiei, managementul calităţii. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Crudu, V.</dc:creator> <dc:date>2007-12-04</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>In articol se menţionează necesitatea evaluării calităţii lecţiei, folosind instrumente corespunzătoare acestui demers şi se fac unele delimitări terminologice (calitate, metode de evaluare, modele de apreciere a lecţiei etc.). Evaluarea lecţiei se abordează din perspectivă didactică şi managerială, prezentîndu-se 5 modele de evaluare, indicii calităţii lecţiei, proceduri qualimetrice de corectare a listei indicatorilor de evaluare şi de determinare a eficientei activităţii profesorilor. </dc:description> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 46 (5-6) 76-80</dc:source> <dc:subject>lecţie</dc:subject> <dc:subject>evaluare</dc:subject> <dc:subject>model de evaluare a lecţiei</dc:subject> <dc:subject>calitatea lecţiei</dc:subject> <dc:subject>indicator al calităţii lecţiei</dc:subject> <dc:subject>metodologia evaluării calităţii lecţiei</dc:subject> <dc:subject>managementul calităţii.</dc:subject> <dc:title>Evaluarea calităţii lecţiei</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>