Evaluarea calităţii lecţiei
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2007 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-05 18:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.32 (26)
Воспитание. Обучение. Образование (14781)
SM ISO690:2012
CRUDU, Valentin. Evaluarea calităţii lecţiei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2007, nr. 5-6(46), pp. 76-80. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(46) / 2007 / ISSN 1810-6455

Evaluarea calităţii lecţiei
CZU: 371.32

Pag. 76-80

Crudu Valentin
 
Ministerul Educaţiei şi Tineretului al R. Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2013


Rezumat

In articol se menţionează necesitatea evaluării calităţii lecţiei, folosind instrumente corespunzătoare acestui demers şi se fac unele delimitări terminologice (calitate, metode de evaluare, modele de apreciere a lecţiei etc.). Evaluarea lecţiei se abordează din perspectivă didactică şi managerială, prezentîndu-se 5 modele de evaluare, indicii calităţii lecţiei, proceduri qualimetrice de corectare a listei indicatorilor de evaluare şi de determinare a eficientei activităţii profesorilor.

Cuvinte-cheie
lecţie, evaluare, calitatea lecţiei,

model de evaluare a lecţiei, indicator al calităţii lecţiei, metodologia evaluării calităţii lecţiei, managementul calităţii.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Crudu, V.</dc:creator>
<dc:date>2007-12-04</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>In articol se menţionează necesitatea evaluării calităţii lecţiei, folosind instrumente corespunzătoare acestui demers şi se fac unele delimitări terminologice (calitate, metode de evaluare, modele de apreciere a lecţiei etc.).
Evaluarea lecţiei se abordează din perspectivă didactică şi managerială, prezentîndu-se 5 modele de evaluare, indicii calităţii lecţiei, proceduri qualimetrice de corectare a listei indicatorilor de evaluare şi de determinare a eficientei activităţii profesorilor.

</dc:description>
<dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 46 (5-6) 76-80</dc:source>
<dc:subject>lecţie</dc:subject>
<dc:subject>evaluare</dc:subject>
<dc:subject>model de evaluare a lecţiei</dc:subject>
<dc:subject>calitatea lecţiei</dc:subject>
<dc:subject>indicator al calităţii lecţiei</dc:subject>
<dc:subject>metodologia evaluării calităţii lecţiei</dc:subject>
<dc:subject>managementul calităţii.</dc:subject>
<dc:title>Evaluarea calităţii lecţiei</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>