Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1179 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-05-14 19:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.95/.96 (22) |
Административные проблемы учебных заведений (200) |
Области управления (318) |
SM ISO690:2012 ILAŞCO, Iurie, TEŞCU, Mihai. Repere teoretico-metodologice ale calimetriei pedagogice. In: Revistă de știinţe socioumane , 2013, nr. 1(23), pp. 157-160. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(23) / 2013 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005.95/.96 | ||||||
Pag. 157-160 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Quality sistems in education, that is calimetriei pedagogical allowed the description of an assembly of disturbing factories that emphasizes several categories of deficiences, the facets of ' subjectivism ' assessment that a school manager needs to know and to eliminate them from the evaluative practice as far as possible. |
||||||
|