IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   280
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-01 20:59
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 4 / 2023  (4 din 4)19    CZU
 2023  (4 din 4)71    
Nr. 4(80) 19CZU
Nr. 3(79) 16CZU
Nr. 2(78) 17CZU
Nr. 1(77) 19CZU
 2022  (4 din 4)81    
Nr. 4(76) 22CZU
Nr. 3(75) 19CZU
Nr. 2(74) 19CZU
Nr. 1(73) 21CZU
 2021  (4 din 4)79    
Nr. 4(72) 23CZU
Nr. 3(71) 20CZU
Nr. 2(70) 18CZU
Nr. 1(69) 18CZU
 2020  (4 din 4)66    
Nr. 4(68) 18CZU
Nr. 3(67) 17CZU
Nr. 2(66) 15CZU
Nr. 1(65) 16CZU
 2019  (4 din 4)76    
Nr. 4(64) 19CZU
Nr. 3(63) 20CZU
Nr. 2(62) 19CZU
Nr. 1(61) 18CZU
 2018  (4 din 4)73    
Nr. 4(60) 18CZU
Nr. 3(59) 18CZU
Nr. 2(58) 20CZU
Nr. 1(57) 17CZU
 2017  (4 din 4)76    
Nr. 4(56) 19CZU
Nr. 3(55) 20CZU
Nr. 2(54) 18CZU
Nr. 1(53) 19CZU
 2016  (4 din 4)67    
Nr. 4(52) 16CZU
Nr. 3(51) 15CZU
Nr. 2(50) 18CZU
Nr. 1(49) 18CZU
 2015  (4 din 4)45    
Nr. 4(48) 12CZU
Nr. 3(47) 11CZU
Nr. 2(46) 11CZU
Nr. 1(45) 11CZU
 2014  (4 din 4)47    
Nr. 4 11CZU
Nr. 3 13CZU
Nr. 2 11CZU
Nr. 1 12CZU
 2013  (4 din 4)46    
Nr. 4(40) 10CZU
Nr. 3(39) 12CZU
Nr. 2(38) 11CZU
Nr. 1(37) 13CZU
 2012  (4 din 4)51    
Nr. 4(36) 12CZU
Nr. 3(35) 13CZU
Nr. 2(34) 14CZU
Nr. 1(33) 12CZU
 2011  (4 din 4)53    
Nr. 4 12CZU
Nr. 3 16CZU
Nr. 2 11CZU
Nr. 1 14CZU
 2010  (2 din 4)25    
Nr. 4 13CZU
Nr. 3 12CZU
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • B (28.02.2020-28.03.2024)
  • C (09.07.2019-31.01.2020)
  • C (31.10.2013-31.10.2017)
  • C (30.04.2009-30.10.2013)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2023
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole85688468339204807293
Volume54667505258
Total91095143344462

Vizualizări   373Descărcări   41

Conţinutul numărului de revistă

Profesionalizarea cadrelor didactice: sistem de semnalizare a poziţiei ierarhice 5-16

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.01

CZU: 37.091

Vicol Nelu
Inserţia socioprofesională în paradigma învăţământului profesional și tehnic 17-24

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.02

CZU: 377.09(498)

Silistraru Nicolae , Marcoci Dima Andreea
Reconstrucţia planului de învăţământ în perspectiva implementării competenţelor-cheie în procesul educaţional 25-32

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.03

CZU: 37.091.214(478)

Hadîrcă Maria , Țîbuleac (Vivdici) Ana
Promovarea educaţiei vocaţionale în perspectiva valorificării strategiilor de adaptare a elevilor 33-40

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.06

CZU: 377.091.214:316.6

Adăscăliţei Cristian , Adăscăliţei Andra-Mirabela
Anxiety in children and adolescents 41-46

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.07

CZU: 159.942-053.2

Racu Iulia , Racu Igor
Tendinţe actuale în proiectarea cercetărilor din perspectiva incluziunii universitare a tinerilor cu dizabilităţi 47-51

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.08

CZU: 378.1+376.2

Racu Aurelia
Valorificarea potenţialului aplicării resurselor digitale în practica serviciul psihologic școlar 52-56

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.09

CZU: 373.015.3+004.4

Maximciuc Victoria
Interacţiunile dintre atașamentul faţă de părinţi și relaţiile interpersonale 57-63

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.10

CZU: 159.922.8.072

Tolstaia Svetlana , Ciobanu Iana
Securitatea psihologică – condiţie esenţială în diminuarea nevoilor relaţionale la adolescenţi 64-67

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.11

CZU: 159.922.8:37.064

Furdui Emilia
Metode de cercetare și dezvoltare a afectivităţii elevilor 68-74

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.12

CZU: 159.942+37.025

Batog Mariana
Dimensiuni ale consumului de alcool în rândul adolescenţilor: studiu de teren 75-83

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.13

CZU: 159.072:364.272:663-053.2

Ionaşcu Grigore
Intervenţia psihologică ca modalitate de diminuare a emoţiilor negative la adolescenţi 84-90

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.14

CZU: 159.922.8

Stanciu Mirela
Repere metodologice de organizare a activităţilor muzicale nonformale (extraşcolare) în cadrul cercurilor de creaţie 91-94

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.15

CZU: 374.036

Cosumov Marina
Exigenţe metodologice ale educaţiei estetice ce vizează dezvoltarea limbajului vizual la studenţii arhitecţi 95-101

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.16

CZU: 378.03/.04:72

Hadji-Bandalac Mariana
Particularităţile educaţiei interculturale în cadrul cercului școlar – aspecte metodologice 102-106

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.17

CZU: 374.036

Andrieş Vasile
Formarea imaginii de sine a elevilor claselor primare în procesul receptării textului literar 107-113

DOI: 10.52387/1811-5470.2023.1.18

CZU: 373.3.03

Irina Elena-Roxana
Repere metodologice de reconfigurare a învăţării. Ghid metodologic la Aria curriculară Educație socioumanistă 114-114
Pogolşa Lilia
Modele de reconfigurare a procesului de învăţare. Ghid metodologic la Aria curriculară Arte 115-115
Petrovschi Nina
Procesul de evaluare a competenţelor elevilor în învăţământul nonformal/extrașcolar (domeniul arte) Monografie colectivă 116-116
Andrieş Vasile