Articolul precedent |
Articolul urmator |
717 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-11 13:49 |
SM ISO690:2012 SCRIPA, Tatiana. Formarea competențelor profesionale prin portofoliu la studenți din perspectiva educației incluzive. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 114-120. ISBN 978-9975-76-250-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 114-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Alcătuirea de portofolii individuale și de grup reprezintă o activitate importantă în instruire şi evaluare pentru toate disciplinele de studii, cât și de practică pedagogică în condițiile educației inclizive. De asemenea, pentru student portofoliul reprezintă un instrument valoros de evaluare și autoevaluare a competențelor de specialitate, psihopedagogice și manageriale, de motivare prin aprecierea rezultatelor obținute, cât și de planificare a procesului de instruire din pespectiva educației inclusive. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, portofoliu individual, portofoliu de grup, educație incluzivă |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Scripa, T.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Formarea competențelor profesionale prin portofoliu la studenți din perspectiva educației incluzive</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-250-2</relatedIdentifier> <subjects> <subject>competențe</subject> <subject>portofoliu individual</subject> <subject>portofoliu de grup</subject> <subject>educație incluzivă</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p> Alcătuirea de portofolii individuale și de grup reprezintă o activitate importantă în instruire şi evaluare pentru toate disciplinele de studii, cât și de practică pedagogică în condițiile educației inclizive. De asemenea, pentru student portofoliul reprezintă un instrument valoros de evaluare și autoevaluare a competențelor de specialitate, psihopedagogice și manageriale, de motivare prin aprecierea rezultatelor obținute, cât și de planificare a procesului de instruire din pespectiva educației inclusive.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p> Individual and group portfolios development represents both an important activity in teaching and evaluation process for all subjects, and the pedagogical practice for the inclusive education. For the student, the portfolio is a valuable tool for evaluation and self-evaluation of such competencies as specialty competencies, psychopedagogical and managerial, motivation competencies for the assessment of the obtained results, and teaching process planning from inclusive education perspective. Key-words: competencies, individual portfolio, group portfolio, inclusive education.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>