Secvențe din experimentul de constatare privind proiectarea și organizarea activităților în instituțiile de învățământ extrașcolar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
778 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-19 23:53
SM ISO690:2012
SILISTRARU, Nicolae, FLOREA, Viorica. Secvențe din experimentul de constatare privind proiectarea și organizarea activităților în instituțiile de învățământ extrașcolar. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 121-129. ISBN 978-9975-76-250-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Secvențe din experimentul de constatare privind proiectarea și organizarea activităților în instituțiile de învățământ extrașcolar


Pag. 121-129

Silistraru Nicolae, Florea Viorica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2020


Rezumat

 În cadrul experimentului de constatare ne-am propus să investigăm opinia cadrelor didactice cu privire la problematica proiectării și organizării activităților în instituțiile de învățământ extrașcolar. Scopul experimentului pedagogic constă în evidențierea necesității și oportunității proiectării şi organizării activităţilor în instituția de învățământ extrașcolar, pentru implimentarea şi valorificarea Modelului pedagogic de conceptualizare, proiectare şi organizare a activităţilor în instituţia de învăţământ extraşcolar.

During the experiment it was stated to know the teachers opinions according to the existing difficultis in planning the learning management in an extracurricular learning institution. The aim of the pedagogical experiment was to point out of the possible necessities and opportunities in organising and running extraccurricular learning activities for implementing and cheking: „The Pedagogical model of conceptualization, planning and organizing of the learning process in an extracurricular institution‖.