Articolul precedent |
Articolul urmator |
562 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-22 07:55 |
SM ISO690:2012 NEGARA, Corina. Selectarea conţinuturilor informaticii şcolare şi schema generală de studiere a disciplinelor informatice. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 77-81. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 77-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La selectarea conţinuturilor informaticii conceptorii de programe sunt nevoiţi să balanseze între aspectele fundamentale ale informaticii şi instrumentele informatice care evoluează rapid. Sunt discutate efectele unei conceperi eronate a conţinutului informaticii. În comunicare este propusă o formulă metodologică pentru predarea oricărei discipline informatice: procese informaţionale modele informaţionale tehnologii informaţionale. Sunt formulate cinci principii informaţionale care servesc drept bază pentru transformările din formula de mai sus. |
||||||
Cuvinte-cheie cultura informaţională, proces informaţional, obiect informaţional, model informaţional, tehnologie informaţională, principii informaţionale, informational culture, informational process, informational object, informational model, informational technology, informational principles |
||||||
|