Articolul precedent |
Articolul urmator |
581 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-22 07:55 |
SM ISO690:2012 NEGARA, Corina. Selectarea conţinuturilor informaticii şcolare şi schema generală de studiere a disciplinelor informatice. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 77-81. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 77-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La selectarea conţinuturilor informaticii conceptorii de programe sunt nevoiţi să balanseze între aspectele fundamentale ale informaticii şi instrumentele informatice care evoluează rapid. Sunt discutate efectele unei conceperi eronate a conţinutului informaticii. În comunicare este propusă o formulă metodologică pentru predarea oricărei discipline informatice: procese informaţionale modele informaţionale tehnologii informaţionale. Sunt formulate cinci principii informaţionale care servesc drept bază pentru transformările din formula de mai sus. |
||||||
Cuvinte-cheie cultura informaţională, proces informaţional, obiect informaţional, model informaţional, tehnologie informaţională, principii informaţionale, informational culture, informational process, informational object, informational model, informational technology, informational principles |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-92375</cfResPublId> <cfResPublDate>2011</cfResPublDate> <cfStartPage>77</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-50-060-9 </cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/92375</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Selectarea conţinuturilor informaticii şcolare şi schema generală de studiere a disciplinelor informatice</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>cultura informaţională; proces informaţional; obiect informaţional; model informaţional; tehnologie informaţională; principii informaţionale; informational culture; informational process; informational object; informational model; informational technology; informational principles</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>La selectarea conţinuturilor informaticii conceptorii de programe sunt nevoiţi să balanseze între aspectele fundamentale ale informaticii şi instrumentele informatice care evoluează rapid. Sunt discutate efectele unei conceperi eronate a conţinutului informaticii. În comunicare este propusă o formulă metodologică pentru predarea oricărei discipline informatice: procese informaţionale modele informaţionale tehnologii informaţionale. Sunt formulate cinci principii informaţionale care servesc drept bază pentru transformările din formula de mai sus. </p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p> In selecting the content of computer studies, the program notions are forced to balance between the fundamental aspects of computer science and its tools that evolve quickly. We have discussed the effects of an erroneous conception of computer studies content. In communication, a methodological formula is proposed in order to teach any computing disciplines: informational process informational models informational technologies. There are formulated five informational principles that serve as the basis for changes in the formula above. </p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2011T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2011T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-42707</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2011T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-42707</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-42707-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2011T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Negara</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Corina</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>