Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
881 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-08 12:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378 (2671) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 ŞTEFAN, Mihaela Aurelia. Percepţia studenţilor privind profesia didactică şi rolul acesteia în reuşita academică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 3(17), pp. 114-123. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.114-123 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.114-123 | ||||||
CZU: 378 | ||||||
Pag. 114-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activitatea didactică centrată pe formarea studenţilor-viitori profesori vizează cel puțin două dimensiuni corelate: a) una teoretică; b) alta pragmatic-instrumentală . Conduita studentului este influenţată în mare măsură de imaginea pe care o are despre misiunea didactică şi rolurile pe care un profesor trebuie să le exercite. Aceasta este premisa de la care plecăm, în cadrul prezentului studiu și constituie reperul teoretico-metodologic fundamental al intervenției noastre experimentale. Datele colectate şi analizate au dus toate către următoarea constatare: percepţia studenţilor privind profesia didactică influențează într-o măsură semnificativă atitudinea și rezultatele/notele obținute la disciplinele psihopedagogice. |
||||||
Cuvinte-cheie formarea iniţială, competenţa psihopedagogică, concepție, atitudine, reușita academică, initial training, psycho-pedagogical competency, conception, attitude, academic success |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-86409</doi_batch_id> <timestamp>1714538666</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)</full_title> <issn media_type='print'>18570623</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <issue>3(17)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Percepţia studenţilor privind profesia didactică şi rolul acesteia în reuşita academică</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Mihaela Aurelia</given_name> <surname>Ştefan</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <pages> <first_page>114</first_page> <last_page>123</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.36120/2587-3636.v17i3.114-123</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>