Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
856 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 21:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:54 (39) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2031) |
SM ISO690:2012 PÎSLARU, Olga. Corelarea operaţiilor de gândire cu strategia didactică şi sarcina de învăţare la orele de chimie în formarea competenţei de a învăţa să înveţi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 1(107), pp. 38-42. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(107) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:54 | ||||||
Pag. 38-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cunoştinţele de chimie reprezintă o parte componentă a culturii generale a omului şi au o contribuţie esenţială la dezvoltarea civilizaţiei, devenind şi o condiţie necesară a acesteia. Cadrelor didactice le revine misiunea de a stabili o legătură strânsă între competenţele specifice disciplinei Chimia şi strategiile didactice aplicate, în acord cu unităţile de conţinut prevăzute pentru dezvoltarea capacităților intelectuale ale elevilor și formarea competenţei de a învăţa să înveţi. În demersul instructiv la chimie este necesar să se pună accentul pe dezvoltarea sferei cognitive a elevului, prin corelarea operaţiilor de gândire cu strategiile didactice şi sarcinile de învăţare. |
||||||
Cuvinte-cheie chimie, cultură generală, strategie didactică, operaţii intelectuale, Chemistry, general culture, didactic strategy, intellectual operations |
||||||
|