Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
868 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 21:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:54 (39) |
Probleme generale de didactică și metodică (1235) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2035) |
SM ISO690:2012 PÎSLARU, Olga. Corelarea operaţiilor de gândire cu strategia didactică şi sarcina de învăţare la orele de chimie în formarea competenţei de a învăţa să înveţi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 1(107), pp. 38-42. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(107) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:54 | ||||||
Pag. 38-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cunoştinţele de chimie reprezintă o parte componentă a culturii generale a omului şi au o contribuţie esenţială la dezvoltarea civilizaţiei, devenind şi o condiţie necesară a acesteia. Cadrelor didactice le revine misiunea de a stabili o legătură strânsă între competenţele specifice disciplinei Chimia şi strategiile didactice aplicate, în acord cu unităţile de conţinut prevăzute pentru dezvoltarea capacităților intelectuale ale elevilor și formarea competenţei de a învăţa să înveţi. În demersul instructiv la chimie este necesar să se pună accentul pe dezvoltarea sferei cognitive a elevului, prin corelarea operaţiilor de gândire cu strategiile didactice şi sarcinile de învăţare. |
||||||
Cuvinte-cheie chimie, cultură generală, strategie didactică, operaţii intelectuale, Chemistry, general culture, didactic strategy, intellectual operations |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-85232</doi_batch_id> <timestamp>1717826214</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Centrul Educaţional Pro Didactica</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională</full_title> <issn media_type='print'>18106455</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <issue>1(107)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Corelarea operaţiilor de gândire cu strategia didactică şi sarcina de învăţare la orele de chimie în formarea competenţei de a învăţa să înveţi</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Olga</given_name> <surname>Pîslaru</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <pages> <first_page>38</first_page> <last_page>42</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>