Articolul precedent |
Articolul urmator |
705 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-17 21:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.04 (268) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
SM ISO690:2012 ASLA, Ibrahem. Dezvoltarea motivației la liceenii arabi din Israel în relație cu obiectele de studiu. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 9, 6-7 decembrie 2018, Chişinău. Chişinău, 2018: "Print-Caro" SRL, 2018, Ediția 9, pp. 301-304. ISBN 978-9975-3277-5-6.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 9, 2018 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 9, Chişinău, Moldova, 6-7 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.04 | ||||||
Pag. 301-304 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Motivația învățării este o variabilă frecvent abordată în cercetările ce vizează sistemul educațional. Dar în contextul procesului educațional din Israel motivația este o temă ce în perioada contemporană devine tot mai des cercetată. În cadrul cercetării de față încercăm să identificam motivația învățării la studenții arabi din Israel prin aplicare chestionarelor de identificarea a motivației spre învățare. Rezultatele aplicării chestionarelor au evidențiat ca principalele scopuri și obiective ale învățării sunt: pregătirea pentru examenele de BAC cu scopul de a fi admis în instituții superioare de învățământ, aprofundarea cunoștințelor la obiectele din PIP, obținerea informației adăugătoare și obținerea cunoștințelor necesare pentru viitoarea profesie. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţia învăţării, chestionar, cunoştinţe, motivation of learning, questionnaire, knowledge |
||||||
|