Dezvoltarea motivației la liceenii arabi din Israel în relație cu obiectele de studiu
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
705 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-17 21:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.04 (268)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256)
SM ISO690:2012
ASLA, Ibrahem. Dezvoltarea motivației la liceenii arabi din Israel în relație cu obiectele de studiu. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 9, 6-7 decembrie 2018, Chişinău. Chişinău, 2018: "Print-Caro" SRL, 2018, Ediția 9, pp. 301-304. ISBN 978-9975-3277-5-6..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 9, 2018
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
9, Chişinău, Moldova, 6-7 decembrie 2018

Dezvoltarea motivației la liceenii arabi din Israel în relație cu obiectele de studiu

The development of motivation in arabic high schools in Israel in relation to study objectives

CZU: 37.04

Pag. 301-304

Asla Ibrahem
 
 
 
Disponibil în IBN: 3 octombrie 2019


Rezumat

Motivația învățării este o variabilă frecvent abordată în cercetările ce vizează sistemul educațional. Dar în contextul procesului educațional din Israel motivația este o temă ce în perioada contemporană devine tot mai des cercetată. În cadrul cercetării de față încercăm să identificam motivația învățării la studenții arabi din Israel prin aplicare chestionarelor de identificarea a motivației spre învățare. Rezultatele aplicării chestionarelor au evidențiat ca principalele scopuri și obiective ale învățării sunt: pregătirea pentru examenele de BAC cu scopul de a fi admis în instituții superioare de învățământ, aprofundarea cunoștințelor la obiectele din PIP, obținerea informației adăugătoare și obținerea cunoștințelor necesare pentru viitoarea profesie.

The motivation of learning is a frequently variable that has been approached in research on the educational system. But in the context of educational sistem in Israel, motivation is a theme that becomes more and more researched in the contemporary time. In the present research we try to identify the motivation of learning to Arab students in Israel by applying questionnaires to identify motivation to learning. The results of applying the questionnaires revealed that the main goals and objectives of the education are: preparation for BAC exams to be admitted to higher education institutions, deepening knowledge of PIP objects, obtaining additional information and obtaining the necessary knowledge for the future profession.

Cuvinte-cheie
motivaţia învăţării, chestionar, cunoştinţe,

motivation of learning, questionnaire, knowledge