Articolul precedent |
Articolul urmator |
717 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-17 21:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.04 (268) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
SM ISO690:2012 ASLA, Ibrahem. Dezvoltarea motivației la liceenii arabi din Israel în relație cu obiectele de studiu. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 9, 6-7 decembrie 2018, Chişinău. Chişinău, 2018: "Print-Caro" SRL, 2018, Ediția 9, pp. 301-304. ISBN 978-9975-3277-5-6.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 9, 2018 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 9, Chişinău, Moldova, 6-7 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.04 | ||||||
Pag. 301-304 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Motivația învățării este o variabilă frecvent abordată în cercetările ce vizează sistemul educațional. Dar în contextul procesului educațional din Israel motivația este o temă ce în perioada contemporană devine tot mai des cercetată. În cadrul cercetării de față încercăm să identificam motivația învățării la studenții arabi din Israel prin aplicare chestionarelor de identificarea a motivației spre învățare. Rezultatele aplicării chestionarelor au evidențiat ca principalele scopuri și obiective ale învățării sunt: pregătirea pentru examenele de BAC cu scopul de a fi admis în instituții superioare de învățământ, aprofundarea cunoștințelor la obiectele din PIP, obținerea informației adăugătoare și obținerea cunoștințelor necesare pentru viitoarea profesie. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţia învăţării, chestionar, cunoştinţe, motivation of learning, questionnaire, knowledge |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-85148</cfResPublId> <cfResPublDate>2018</cfResPublDate> <cfVol>Ediția 9</cfVol> <cfStartPage>301</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-3277-5-6.</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/85148</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Dezvoltarea motivației la liceenii arabi din Israel în relație cu obiectele de studiu</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>motivaţia învăţării; chestionar; cunoştinţe; motivation of learning; questionnaire; knowledge</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Motivația învățării este o variabilă frecvent abordată în cercetările ce vizează sistemul educațional. Dar în contextul procesului educațional din Israel motivația este o temă ce în perioada contemporană devine tot mai des cercetată. În cadrul cercetării de față încercăm să identificam motivația învățării la studenții arabi din Israel prin aplicare chestionarelor de identificarea a motivației spre învățare. Rezultatele aplicării chestionarelor au evidențiat ca principalele scopuri și obiective ale învățării sunt: pregătirea pentru examenele de BAC cu scopul de a fi admis în instituții superioare de învățământ, aprofundarea cunoștințelor la obiectele din PIP, obținerea informației adăugătoare și obținerea cunoștințelor necesare pentru viitoarea profesie.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The motivation of learning is a frequently variable that has been approached in research on the educational system. But in the context of educational sistem in Israel, motivation is a theme that becomes more and more researched in the contemporary time. In the present research we try to identify the motivation of learning to Arab students in Israel by applying questionnaires to identify motivation to learning. The results of applying the questionnaires revealed that the main goals and objectives of the education are: preparation for BAC exams to be admitted to higher education institutions, deepening knowledge of PIP objects, obtaining additional information and obtaining the necessary knowledge for the future profession.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-46159</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-46159</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-46159-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Asla</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Ibrahem</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>