Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
848 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 08:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
654.17:659.4 (1) |
Telecomunicații și telecomandă (organizare, funcționare) (127) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (391) |
SM ISO690:2012 POPA, Eugenia, GALAC, Lucia. Televiziunea naţională – factor esenţial de creare a opiniei publice. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2017, nr. 2(31), pp. 183-187. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(31) / 2017 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 654.17:659.4 | ||||||
Pag. 183-187 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La etapa actuală, televiziunea a devenit un mijloc esenţial de creare a opiniei publice. Adevărul fundamental, pe care trebuie să-l insuşească fiecare dintre noi, este că telespectatorii sunt creatori de opinie, şi nu simpli consumatori, iar televiziunea creează opinia marelui public exact in măsura in care publicul creează televiziunea. Or, se ştie că publicul, adeseori, este cu mult mai competent decat consideră cei care creează mesaje in numele lui.. |
||||||
Cuvinte-cheie Informaţie, opinie publică, televiziune, responsabilitate, credibilitate, competenţă, calitate, perseverenţă, politeţe, toleranţa, rigurozitate, tenacitate |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Popa, E.</creatorName> <affiliation>Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Galac, L.</creatorName> <affiliation>Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Televiziunea naţională – factor esenţial de creare a opiniei publice</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>2345-1408</relatedIdentifier> <subjects> <subject>Informaţie</subject> <subject>opinie publică</subject> <subject>televiziune</subject> <subject>responsabilitate</subject> <subject>credibilitate</subject> <subject>competenţă</subject> <subject>calitate</subject> <subject>rigurozitate</subject> <subject>perseverenţă</subject> <subject>tenacitate</subject> <subject>politeţe</subject> <subject>toleranţa</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>654.17:659.4</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017-12-30</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p><em>La etapa actual</em><em>ă</em><em>, televiziunea a devenit un mijloc esen</em><em>ţ</em><em>ial de creare a opiniei publice. Adev</em><em>ă</em><em>rul fundamental, pe care trebuie s</em><em>ă</em><em>-l insu</em><em>ş</em><em>easc</em><em>ă</em><em> fiecare dintre noi, este c</em><em>ă</em><em> telespectatorii sunt creatori de opinie, </em><em>ş</em><em>i nu simpli consumatori, iar televiziunea creeaz</em><em>ă</em><em> opinia marelui public exact in m</em><em>ă</em><em>sura in care publicul creeaz</em><em>ă</em><em> televiziunea. Or, se </em><em>ş</em><em>tie c</em><em>ă</em><em> publicul, adeseori, este cu mult mai competent decat consider</em><em>ă</em><em> cei care creeaz</em><em>ă</em><em> mesaje in numele lui..</em> </p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p><em>Television has now become the most important means of creating public opinion. The fundamental truth that each of us has to know is that tele-viewers are opinion-makers and not simple consumers, and television creates public opinion just to the extent that the public creates television. However, it is known that the public is often much more competent than those who create messages on their behalf.</em></p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>