Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
856 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 08:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
654.17:659.4 (1) |
Telecomunicații și telecomandă (organizare, funcționare) (127) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (393) |
SM ISO690:2012 POPA, Eugenia, GALAC, Lucia. Televiziunea naţională – factor esenţial de creare a opiniei publice. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2017, nr. 2(31), pp. 183-187. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(31) / 2017 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 654.17:659.4 | ||||||
Pag. 183-187 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La etapa actuală, televiziunea a devenit un mijloc esenţial de creare a opiniei publice. Adevărul fundamental, pe care trebuie să-l insuşească fiecare dintre noi, este că telespectatorii sunt creatori de opinie, şi nu simpli consumatori, iar televiziunea creează opinia marelui public exact in măsura in care publicul creează televiziunea. Or, se ştie că publicul, adeseori, este cu mult mai competent decat consideră cei care creează mesaje in numele lui.. |
||||||
Cuvinte-cheie Informaţie, opinie publică, televiziune, responsabilitate, credibilitate, competenţă, calitate, perseverenţă, politeţe, toleranţa, rigurozitate, tenacitate |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-61203</doi_batch_id> <timestamp>1718012447</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică</full_title> <issn media_type='print'>23451408</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <issue>2(31)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Televiziunea naţională – factor esenţial de creare a opiniei publice</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Eugenia</given_name> <surname>Popa</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Lucia</given_name> <surname>Galac</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <pages> <first_page>183</first_page> <last_page>187</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>