Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
726 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 10:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:54 (39) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2031) |
SM ISO690:2012 DÎMOVSCAIA, Galina, SUBOTIN, Iurie. Formarea competenţei de cercetare experimentală a substanţelor, fenomenelor şi proceselor chimice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 5-6(69-70), pp. 100-105. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(69-70) / 2011 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:54 | ||||||
Pag. 100-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Experimentului chimic îi revine un rol important în însuşirea materiei la disciplina Chimie la treapta liceală. În articolul dat prezentăm experienţa noastră la clasă privind formarea competenţei de cercetare experimentală a substanţelor, proceselor şi fenomenelor chimice. Pentru dezvoltarea efi cientă a competenţelor, orice profesor caută noi abordări, aplică noi tehnologii de predare-învăţare-evaluare. Modelul propus de noi poate contribui la îmbunătăţirea demersului profesorilor de chimie, iar recomandările incluse vor fi utile în pregătirea şi efectuarea experimentului chimic la lecţii, luînd în consideraţie spectrul unităţii de conţinut şi obiectivele instruirii. Acest model, de asemenea, va stimula elevii pentru studiul chimiei. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Dîmovscaia, G.</dc:creator> <dc:creator>Subotin, I.</dc:creator> <dc:date>2011-12-27</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Experimentului chimic îi revine un rol important în însuşirea materiei la disciplina Chimie la treapta liceală. În articolul dat prezentăm experienţa noastră la clasă privind formarea competenţei de cercetare experimentală a substanţelor, proceselor şi fenomenelor chimice. Pentru dezvoltarea efi cientă a competenţelor, orice profesor caută noi abordări, aplică noi tehnologii de predare-învăţare-evaluare. Modelul propus de noi poate contribui la îmbunătăţirea demersului profesorilor de chimie, iar recomandările incluse vor fi utile în pregătirea şi efectuarea experimentului chimic la lecţii, luînd în consideraţie spectrul unităţii de conţinut şi obiectivele instruirii. Acest model, de asemenea, va stimula elevii pentru studiul chimiei. </dc:description> <dc:description xml:lang='de'>Die Besonderheit des chemischen Experimentes al seiner Mittel der Erkenntnis besteht darin, dass die Schüler im Laufe der Beobachtungen und beim selbständigen Vornehmen des Experiments nicht nur das Wissen über die Eigenschaften des Stoffes und die chemischen Prozesse schneller behalten, sondern auch lernen, das theoretische Wissen experimental zu bestätigen. Der Schüler, der einen Versuch erfüllt und die chemischen Umsetzungen beobachtet, überzeugt sich, dass komplizierten chemischen Prozesse verhalten kann, dass es in dem Erscheinungen nichts geheimnisvoll gibt, sie sind von den natürlichen Gesetzen abhängig, deren Erkenntnis die Möglichkeit ihrer breiten Nutzung im praktischen Handeln des Menschen gewährleistet. </dc:description> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 69-70 (5-6) 100-105</dc:source> <dc:title>Formarea competenţei de cercetare experimentală a substanţelor, fenomenelor şi proceselor chimice</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>