Studierea geometriei gimnaziale prin conținuturi practice aplicative în clasa a V-A
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
165 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-11 00:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.016:514 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
Geometrie (105)
SM ISO690:2012
GHIMP, Valentina. Studierea geometriei gimnaziale prin conținuturi practice aplicative în clasa a V-A. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 104-107. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p104-107
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Studierea geometriei gimnaziale prin conținuturi practice aplicative în clasa a V-A

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p104-107
CZU: 373.5.016:514

Pag. 104-107

Ghimp Valentina
 
Liceul Teoretic Mălăieşti, s. Mălăieşti, r-nul Criuleni
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2023


Rezumat

Interpretarea practică geometrică a noțiunilor matematice poate contribui substanțial la atașamentul elevilor de a înțelege și de a înțelege mult mai profund și clar sensul logic al fiecărei formule, teoreme matematice, care printr-o astfel de expunere devin pline de pulsul vieții, capătă sensibilitate, sunt accesibil, ușor de asimilat și de înțeles. De aici devine mult mai ușor să se determine cele mai raționale modalități de rezolvare a problemelor/sarcinilor, crește interesul pentru ocupațiile matematice.

The practical geometric interpretation of mathematical notions can substantially contribute to students' attachment to understand and grasp much more deeply and clearly the logical meaning of each formula, mathematical theorems, which through such exposure become full of the pulse of life, acquire sensitivity, are accessible, easily assimilated and understood. From here it becomes much easier to determine the most rational ways of solving problems/tasks, increases interest in mathematical occupations.

Cuvinte-cheie
Geometrie practică, educație matematică non-standard, măsurători, estimări, comparații, calcule matematice, demonstrații simple, construcții intuitive,

Practical geometry, non-standard mathematical education, measurements, estimates, comparisons, Mathematical calculations, simple demonstrations, intuitive constructions