Articolul precedent |
Articolul urmator |
186 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-11 00:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.016:514 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121) |
Geometrie (105) |
SM ISO690:2012 GHIMP, Valentina. Studierea geometriei gimnaziale prin conținuturi practice aplicative în clasa a V-A. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 104-107. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p104-107 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p104-107 | ||||||
CZU: 373.5.016:514 | ||||||
Pag. 104-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interpretarea practică geometrică a noțiunilor matematice poate contribui substanțial la atașamentul elevilor de a înțelege și de a înțelege mult mai profund și clar sensul logic al fiecărei formule, teoreme matematice, care printr-o astfel de expunere devin pline de pulsul vieții, capătă sensibilitate, sunt accesibil, ușor de asimilat și de înțeles. De aici devine mult mai ușor să se determine cele mai raționale modalități de rezolvare a problemelor/sarcinilor, crește interesul pentru ocupațiile matematice. |
||||||
Cuvinte-cheie Geometrie practică, educație matematică non-standard, măsurători, estimări, comparații, calcule matematice, demonstrații simple, construcții intuitive, Practical geometry, non-standard mathematical education, measurements, estimates, comparisons, Mathematical calculations, simple demonstrations, intuitive constructions |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-192143</cfResPublId> <cfResPublDate>2023</cfResPublDate> <cfVol>Ediția a 3-a</cfVol> <cfStartPage>104</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-46-813-8</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/192143</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Studierea geometriei gimnaziale prin conținuturi practice aplicative în clasa a V-A</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Geometrie practică; educație matematică non-standard; măsurători; estimări; comparații; calcule matematice; demonstrații simple; construcții intuitive; Practical geometry; non-standard mathematical education; measurements; estimates; comparisons; Mathematical calculations; simple demonstrations; intuitive constructions</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Interpretarea practică geometrică a noțiunilor matematice poate contribui substanțial la atașamentul elevilor de a înțelege și de a înțelege mult mai profund și clar sensul logic al fiecărei formule, teoreme matematice, care printr-o astfel de expunere devin pline de pulsul vieții, capătă sensibilitate, sunt accesibil, ușor de asimilat și de înțeles. De aici devine mult mai ușor să se determine cele mai raționale modalități de rezolvare a problemelor/sarcinilor, crește interesul pentru ocupațiile matematice.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The practical geometric interpretation of mathematical notions can substantially contribute to students' attachment to understand and grasp much more deeply and clearly the logical meaning of each formula, mathematical theorems, which through such exposure become full of the pulse of life, acquire sensitivity, are accessible, easily assimilated and understood. From here it becomes much easier to determine the most rational ways of solving problems/tasks, increases interest in mathematical occupations.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2023T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2023T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-103962</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2023T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-103962</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-103962-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2023T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Ghimp</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Valentina</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>