Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
795 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 17:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
514:37.03[373.2+373.3] (1) |
Geometrie (103) |
Educație (14334) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Asigurarea continuităţii – factor important în procesul de formare a reprezentărilor geometrice la vârsta preşcolară şi şcolară mică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 99-106. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 514:37.03[373.2+373.3] | ||||||
Pag. 99-106 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Reprezentările geometrice formate la vârsta preşcolară şi şcolară mică constituie elementul esenţial pe care se bazează însuşirea geometriei la treapta gimnazială şi liceală, iar continuitatea reprezintă firul roşu care traversează şi uneşte in-struirea în cadrul acestor trepte de învăţământ. Pentru asigurarea unei continuităţi eficiente în cadrul procesului de formare a reprezentărilor geometrice la vârsta preşcolară şi şcolară mică este nevoie de a respecta o legătură continuă la nivelul relaţiilor dintre subiectul şi obiectul educaţiei, la nivelul finalităţilor de studii, conţinuturi de învăţare, strategii de predare-învăţare, evaluare şi în realizarea parteneriatului educaţional şcoală–grădiniţă. |
||||||
Cuvinte-cheie continuitate, reprezentări geometrice, vârsta preșcolară, vârsta școlară mică, sistem de învățământ |
||||||
|