Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
972 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-07 10:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3/.6 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2095) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila, BOCANCEA, Viorel. Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2013, nr. 1(2), pp. 40-48. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(2) / 2013 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3/.6 | ||||||
Pag. 40-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competence paradigm of scientific knowledge is based on five fundamental formative components: addressing systemic, constructivism, interactivity, metacognition, authentic assessment. |
||||||
Cuvinte-cheie Competence paradigm of scientific knowledge, addressing systemic, constructivism, authentic assessment, interactivity, metacognition |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Botgros, I.V.</dc:creator> <dc:creator>Franţuzan, L.G.</dc:creator> <dc:creator>Bocancea, V.N.</dc:creator> <dc:date>2013-06-14</dc:date> <dc:description xml:lang='en'>Competence paradigm of scientific knowledge is based on five fundamental formative components: addressing systemic, constructivism, interactivity, metacognition, authentic assessment. </dc:description> <dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 2 (1) 40-48</dc:source> <dc:subject>Competence paradigm of scientific knowledge</dc:subject> <dc:subject>addressing systemic</dc:subject> <dc:subject>constructivism</dc:subject> <dc:subject>authentic assessment</dc:subject> <dc:subject>interactivity</dc:subject> <dc:subject>metacognition</dc:subject> <dc:title>Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>