Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
972 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-07 10:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3/.6 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2095)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila, BOCANCEA, Viorel. Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2013, nr. 1(2), pp. 40-48. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(2) / 2013 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar
CZU: 373.3/.6

Pag. 40-48

Botgros Ion1, Franţuzan Ludmila1, Bocancea Viorel2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2017


Rezumat

Competence paradigm of scientific knowledge is based on five fundamental formative components: addressing systemic, constructivism, interactivity, metacognition, authentic assessment.

Cuvinte-cheie
Competence paradigm of scientific knowledge, addressing systemic, constructivism, authentic assessment, interactivity, metacognition

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Botgros, I.V.</dc:creator>
<dc:creator>Franţuzan, L.G.</dc:creator>
<dc:creator>Bocancea, V.N.</dc:creator>
<dc:date>2013-06-14</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'>Competence paradigm of scientific knowledge is based on five fundamental formative components: addressing systemic, constructivism, interactivity, metacognition, authentic assessment. </dc:description>
<dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 2 (1) 40-48</dc:source>
<dc:subject>Competence paradigm of scientific knowledge</dc:subject>
<dc:subject>addressing systemic</dc:subject>
<dc:subject>constructivism</dc:subject>
<dc:subject>authentic assessment</dc:subject>
<dc:subject>interactivity</dc:subject>
<dc:subject>metacognition</dc:subject>
<dc:title>Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>