Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
984 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-07 10:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3/.6 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2098)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila, BOCANCEA, Viorel. Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2013, nr. 1(2), pp. 40-48. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(2) / 2013 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar
CZU: 373.3/.6

Pag. 40-48

Botgros Ion1, Franţuzan Ludmila1, Bocancea Viorel2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2017


Rezumat

Competence paradigm of scientific knowledge is based on five fundamental formative components: addressing systemic, constructivism, interactivity, metacognition, authentic assessment.

Cuvinte-cheie
Competence paradigm of scientific knowledge, addressing systemic, constructivism, authentic assessment, interactivity, metacognition

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Botgros, I.V.</creatorName>
<affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Franţuzan, L.G.</creatorName>
<affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Bocancea, V.N.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2013</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>Competence paradigm of scientific knowledge</subject>
<subject>addressing systemic</subject>
<subject>constructivism</subject>
<subject>authentic assessment</subject>
<subject>interactivity</subject>
<subject>metacognition</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.3/.6</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2013-06-14</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Competence paradigm of scientific knowledge is based on five fundamental formative components: addressing systemic, constructivism, interactivity, metacognition, authentic assessment. </description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>