Dezvoltarea competenţelor de comunicare organizaţională la studenţii ciclului II în cadrul cursului „management, training şi leadership în cultura fizică”
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1088 52
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 13:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13:796.06 (1)
Educație (14651)
Divertisment. Jocuri. Sport (1703)
SM ISO690:2012
FRUNZĂ, Gabriela. Dezvoltarea competenţelor de comunicare organizaţională la studenţii ciclului II în cadrul cursului „management, training şi leadership în cultura fizică”. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2014, nr. 18(2), pp. 5-12. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 18(2) / 2014 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Dezvoltarea competenţelor de comunicare organizaţională la studenţii ciclului II în cadrul cursului „management, training şi leadership în cultura fizică”
CZU: 371.13:796.06

Pag. 5-12

Frunză Gabriela
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 iunie 2015


Rezumat

Comunicarea, în general, comunicarea organizaţională, în special, constituie o necesitate a vieţii sociale. Comunicarea organizaţională reprezintă o formă de comunicare interumană prin care are loc schimbul de mesaje în vederea realizării obiectivelor individuale şi comune ale membrilor organizaţiei. Calitatea comunicării organizaţionale este influenţată de nivelul de posesiune a competenţelor de comunicare organizaţională. Raportată la organizaţie, competenţa comunicativă implică o interacţiune conştientă şi raţională, un parteneriat, în scopul prezentării intenţiilor, nevoilor, intereselor, percepţiilor în procesul de comunicare în organizaţie. În acest context, însuşirea competenţelor de comunicare organizaţională este indispensabilă specialistului în domeniu.

Communication in general and organizational communication in particular it’s a social life demand. Organizational communication it is a form of interpersonal communication targeting the appeal shifts to achieve the individual and common goals of the institutional members. The quality of organizational communication regards the level of organizational tenure communication skills. Raported to the institution, communicative competence involves a conscious and rational interaction, a partnership, in order to present intensions, needs, interests and perceptions of communication in institutions. Concluded all the above, organizational learning communication skills is a must for skilled.

Cuvinte-cheie
comunicare organizaţională, capacitate de comunicare, competenţă de comunicare, sociabilitate, empatie,

comunicativitate, ascultare activă.,

feedback